DESCRIERE
Aspectul este totul
Piaggio Liberty S 125 ABS este cel mai sportiv model din familia Liberty și se caracterizează printr-o serie de detalii elegante, cum ar fi jantele, oglinzile și alte componente ale șasiului în negru izbitor, încununate de șaua cu cusături roșii. Cu aceste înfățișări, nu este întâmplător faptul că S-ul atrage utilizatorii mai tineri. Aspectul poate fi important, dar performanța nu a fost neglijată, atenția acordată motorului și confortului pilotului rămân neschimbate. Motorul Euro 5 cu trei supape, cu un singur cilindru, răcit cu aer, beneficiază de i-get (Italian Green Experience Technology) și de injecție electronică. Pentru a spune mai simplu: performanță remarcabilă, consum redus de combustibil și întreținere minimă. Scuterul este echipat cu roți de 14” și 16”, iar suspensia modernă este eficientă chiar și pe cele mai accidentate drumuri, în timp ce ABS-ul doar pe roata față combină un disc față cu diametrul de 240 mm cu un tambur din spate.
Protectie spate
Partea din spate a lui Piaggio Liberty S 125 ABS culminează cu o unitate optică elegantă care integrează indicatoarele cu portbagajul care, la rândul său, se integrează cu mânerele pasagerilor. Spatele include elemente laterale concepute pentru a proteja împotriva impactului și sunt coordonate cu cele din partea din față a scuterului.
O mulțime de depozitare
Piaggio Liberty S 125 ABS vine cu două zone de depozitare. Primul, amplasat în spatele scutului, este împărțit în două secțiuni și este protejat de o carcasă blocabilă care este controlată prin comutatorul de aprindere. Cel de-al doilea, plasat sub sa, ține cu ușurință o cască jet cu vizor și este accesat prin apăsarea unui buton amplasat ușor pe ghidon.
Eleganță și proporție
S-a elaborat mult la ergonomia lui Piaggio Liberty S 125 ABS, începând cu scutul frontal cu emblema sa verticală distinctivă. Tehnologia și estetica se combină cu luminile de parcare cu LED-uri asociate cu o unitate far atrăgătoare pe structura ghidonului, în timp ce grupul de instrumente conține un afișaj LCD care poate fi gestionat printr-un comutator de pe ghidon.
MOTOR i-get, un singur cilindru, 4 timpi
CAPACITATE 124 cc
ALEZAJ X CURSA 52 mm x 58.6 mm
PUTERE 8,1 kW / 8.250 rpm
CUPLU 10.75 Nm at 6500 rpm
SISTEM ALIMENTARE Un singur arbore cu came cu trei supape (doua pentru admisie si una pentru evacuare)
ALIMENTARE COMBUSTIBIL Injectie electronica
SISTEM RACIRE Aer
UNGERE Ulei cu baie umeda
STARTER Electric
CONSUM (WMTC CYCLE) 2.5 l / 100km
EMISII CO² 60 g/km
NORMA EMISII CO2 Euro 5
SASIU Otel tubular armat de inalta rezistenta
SUSPENSIE FATA Furca telescopica hidraulica, cursa 76 mm
SUSPENSIE SPATE Un singur amortizor hydraulic reglabil preincarcare 5 pozitii , cursa 74.5 mm
SISTEM FRANARE Fana fata: 240-mm disc cu ABS Frana spate: 140-mm tambur
ANVELOPA FATA Tubeless 90/80 – 16”, 51J
ANVELOPA SPATE Tubeless 100/80-14”, 54J
LUNGIME / LATIME 1945 mm / 690 mm
DISTANTA INTRE ROTI 1340 mm
INALTIME SA < 790 mm
CAPACITATE REZERVOR 6 litri (include 1.5 litri reserva)