Ce inseamna leasing operational?

Definitie: Leasingul operational reprezinta transferarea dreptului de utilizare al unei flote unei companii in conditiile achitarii unei rate lunare fixe care acopera toate costurile de functionare ale unei masini cat si alte servicii suplimentare (Asigurari, Dobanzi, Taxe si Impozite, Mentenanta, Reparatii si Costuri administrative). Toate riscurile sunt preluate de catre firma de leasing operational.

Cum functioneaza?

Parcul auto este externalizat partial sau total, printr-un contract de inchiriere sau de management de flote, pentru o perioada cuprinsa intre 12 si 57 de luni.

Singura responsabilitate a clientului este de a achita o rata lunara fixa, care reprezinta TCO*-ul masinii (nu mai presupune nici un alt cost)

Cui i se adreseaza?

Produsul se adreseaza companiilor interesate de eficientizarea costurilor cu parcul auto. Flota tinta are intre 1 si 200 autovehicule, de pasageri sau comerciale.

Beneficiile leasingului operational

Toate costurile sunt incluse:

Valoarea / deprecierea vehiculului

Masinile destinate leasingului operational sunt achizitionate in concordanta cu  preferintele si dorintele clientului, iar in rata lunara sunt incluse toate costurile financiare aferente achizitiei (costurile de capital, deprecierea masinii, dobanda, taxe de leasing si taxele administrative).

Asigurare Casco si RCA

Politele de asigurare RCA si Casco sunt emise si reinnoite pe toata perioada contractului de catre firma de leasing operational.

In caz de dauna, clientul beneficiaza de:

  • asistenta 24/7 pentru deschiderea si administrarea dosarului de dauna, programarea masinii in service si efectuarea reparatiilor;
  • full service;
  • mobilitate pe tot parcursul imobilizarii autoturismului in service.

 

Taxe si impozite

In rata lunara sunt incluse : rovinieta, inspectia tehnica periodica, impozitul anual, taxa de poluare, taxele de inmatriculare si de radiere.

 

Mentenanta si anvelope

Toate reviziile si controalele preventive periodice sunt efectuate in service-uri autorizate, conform specificatiilor tehnice; Anvelopele autovehiculelor sunt schimbate in functie de numarul de kilometri si uzura admisa de producator. Serviciile de montaj si stocare a anvelopelor sunt de asemenea incluse.

 

Reparatii

Reparatiile sunt asigurate in service-uri autorizate, iar pe perioada imobilizarii masinii in service se poate asigura o masina de inlocuire. De asemenea clientii pot beneficia de serviciul Door to Door, care presupune transportul masinii de catre o persoana autorizata de la client spre service pentru: ITP, schimbarea anvelopelor, efectuarea reparatiilor in caz de dauna.

Dobanzi alte taxe administrative

Personalul specific, sistemele informatice si cheltuielile de regie sunt de asemenea, incluse in rata.

 

Monitorizare

Se asigura monitorizarea numarului de kilometri si al gradului de uzura al autovehiculului pentru a se asigura functionalitatea in parametrii optimi, pe toata perioada contractului.

 

Mai mult, ai parte de:

Avantaje fiscale

Chiria lunara este o cheltuiala deductibila integral;
Creste capacitatea de finantare a firmei, autovehiculele nu mai sunt inregistrate in patrimoniul firmei
TCO-ul flotei este redus semnificativ.

Riscuri Reduse

Toate riscurile financiare sunt preluate de catre firma de leasing;
Rata lunara este unica si fixa pe toata durata contractului, astfel încat:

  • Cash-flow-ul devine mai simplu si previzibil;
  • Riscurile modificarilor fiscale si legislative sunt eliminate.

 

Flexibilitate

Contractele sunt ajustabile, putem modifica oricand: dimensiunea flotei, perioada de inchiriere si kilometrajul;
Clientul poate returna anticipat masinile in orice moment.

 

Confort si Siguranta

In rata lunara sunt incluse toate costurile financiare si un pachet complet de servicii;
Reviziile si reparatiile sunt efectuate corect si la timp, conform normelor producatorilor.

 

Informatii generale produs:

– perioada finantare minim 12 luni – maxim 60 de luni in functie de durata de viata a echipamentului (maxim 75%);

– avans cuprins intre 15% si 30%;

– comision de acordare 2% din valoarea de achizitie a bunului;

– pentru ca bunul sa ramana in proprietatea utilizatorului la sfarsitul perioadei de chirie, va trebui achitata o valoarea reziduala de 15% din valoarea de achizitie a bunului, iar preluarea se poate face pe o alta enititate sau persoana fizica (nu se poate pe aceeasi entitate contractanta);

– pentru fiecare solicitare aprobata, se va aduce/depune ca si garantie un numar egal de bilete la ordin ca numarul de rate finantate.

 

Pentru anazila dosarului de finantare, vom avea nevoie de ultima balanta inchisa.

Pentru mai multe informatii rugam sa ne contactati:

 

Claudia Stefan

Email :  comenzi@moto24.ro  / claudia.stefan@moto24.ro

Tel:  0743.200.953

0
SUMAR
  • No products in the cart.