DESCRIERE
Putere si control
Aprilia RS 125 GP Replica întâmpină fiecare pilot cu instrumente digitale concepute pentru a cuceri fiecare drum și fiecare pistă. Datele și informațiile importante pot fi consultate acum într-un mod mai simplu și mai rapid, cum ar fi nivelul combustibilului, consumul mediu și instantaneu, autonomia rămasă și multe altele. Aprilia RS 125 GP Replica ofera si o adevarata pozitie de condus supersport cu suporturi si ghidon care ofera control complet al bicicletei si ghidonului in pozitie ridicata de 18 mm, in avantajul total al confortului de rulare.
Frumos afară, monstruos înăuntru
Noul motor cu un singur cilindru, din nou cu distribuție cu patru supape și răcire cu lichid, este gata să-ți ofere cele mai adrenalină plimbări din viața ta. Complet revizuit în termodinamică, oferă acum o curbă de cuplu mai robustă, putere maximă dezvoltată la o viteză mai mică și un consum mai mic de combustibil. Omologat Euro 5, această nouă inimă a lui Aprilia RS 125 GP Replica garantează performanțe maxime respectând mediul înconjurător.
Pregatit de Aprilia Racing
Cadrul lui Aprilia RS 125 GP Replica este forjată din grinzi turnate sub presiune cu nervuri de armare încrucișate. O structură robustă și ușoară din aluminiu pur, născută din experiența echipei Aprilia Racing, care garantează cele mai înalte niveluri de stabilitate și manevrabilitate atât pe șosea, cât și pe pistă. Acest șasiu de neegalat este în cele din urmă completat de furca inversata și de monoamortizorul atașat la brațul oscilant asimetric.
Replica la nume, original de fapt
Estetica noii game Aprilia RS 125 este inspirată de mai recentele Tuono 660 și RS 660, motociclete caracterizate prin forme dinamice, moderne și originale. Caracteristici și mai mult îmbunătățite de farul triplu și cadrul exclusiv din aluminiu, un rafinament de inspirație totală de curse. În plus, doar pentru versiunea GP Replica există o grafică care amintește de cea a Aprilia RS-GP de la MotoGP, cutia electronică Quick Shift și husa scaunului pasagerului.
RS 125 GP REPLICA – SPECIFICATII TEHNICE
- MOTOR Un singur cilindru, în 4 timpi, răcit cu lichid injectie electronica, 4 supape arbore cu came dublu (DOHC)
- CAPACITATE 124.2 cc
- CADRU Cadru perimetral din aluminiu
- SUSPENSIE FATA Furcă upside-down cu suporti de Ø 40 mm
- Cursa rotii: 110 mm
- SUSPENSIE SPATE Brat oscilant asimetric
- Monoamortizor cu cursa roata de 120 mm
- FRANA FATA Disc din oțel inoxidabil Ø 300 mm
- Etriere radiale cu 4 pistoane
- ABS Bosch 9.1ML
- FRANA SPATE Disc din oțel inoxidabil Ø 218 mm
- Etrier cu un singur piston
- ROATA FATA Jantă cu 6 spițe divizate din aliaj ușor
- Anvelopa 100/80 ZR 17
- ROATA SPATE Jantă cu 6 spițe divizate din aliaj ușor.
- Anvelopa 130/70 ZR 17
- INALTIME SA 820 mm
- CAPACITATE REZERVOR 14.5 lt – 4 rezerva
- GREUTATE LA GOL 129 kg
- GREUTATE LA PLIN 144 kg
- CLASA EMISIE Euro 5
- EMISII 63 g/km (CO2)
- CONSUMPTION 2.71 l/100km
- MANAGEMENT ELECTRONIC
- Aprilia Mia (multimedia platform)
- ECHIPARE STANDARD Quick Shift, capac sa pasager
- CULOARE GP Replica