Usoara dar puternica
În gama anterioară, versiunea RR avea un V4 Aprilia de 1000 cc, 201 cai putere, dar noile RSV4 și RSV4 Factory cresc capacitatea cilindrica la 1100 cc. Vorbim despre primul 4 cilindri îngust V de înaltă performanță, produs în serie, cel mai puternic și revoluționar motor construit vreodată de Aprilia. Cu sistemul său electronic complet și structura compactă și ușoară, aceasta este o motocicleta cu adevărat unică și remarcabilă.
Un castigator in toate sensurile
Experiența dezvoltată și perfecționată de Aprilia Racing Division pe circuitele din întreaga lume se regaseste în RSV4, oferindu-i pilotului șansa de a experimenta aceleasi emotii ca ale celor care au fost în șaua celor mai puternice motociclete din toate timpurile. RSV4 face un nou salt înainte cu electronica avansată, un motor Euro 5 și un design dinamic și agresiv care îl face cea mai râvnită motocicleta a oricărui motociclist care se respectă.
Simta-te confortabil
Forma noului RSV4, inspirată de revoluționarul RS 660, creează un coeficient de rezistență aerodinamică semnificativ redus cu un salt notabil al performanței la viteză mare. Izolând mai bine capul și umerii, motocicliștii beneficiază de o îmbunătățire cu 11% a protecției împotriva aerului, în timp ce designul frontal mărește presiunea aerului pe airbox cu 7%, oferind performanțe mai mari ale motorului.
Putere si confort
Noul design acordă o atenție deosebită ergonomiei prin introducerea unui nou rezervor de combustibil care împreună cu o scadere cu 9 mm a înălțimii la sa cât și a scaritelor, toate asigurând o configurație îmbunătățită, o poziție de drum mai relaxată și naturala chiar și pentru pilotii înalți și mai mult spațiu în general.
Există un motiv pentru care se numește superbike
Aprilia RSV4 este singurul superbike care vă permite să reglați poziția motorului pe cadru, unghiul capului de direcție, pivotul brațului oscilant și înălțimea pe spate, în timp ce, desigur, așa cum vă așteptați, toate setările de suspensie. La fel ca o motocicleta de curse adevărată.
Mai usor ca niciodata
Noua bascula folosește aceeași tehnologie de construcție ca și cadrul, dar acum are șanțul de armare inferior și a fost simplificata în comparație cu modelul anterioară, trecând de la cele șapte elemente sudate anterioare la trei in prezent, economisind astfel 600 de grame de masă suplimentara.
RSV4 – SPECIFICATII TEHNICE
- TIP MOTOR Aprilia 4 cilindri longitudinal 65° V4, 4-timpi, sistem racire cu lichid, arbore cu came dublu (DOHC), patru supape pe cilindru
- CURSA&ALEZAJ 81 x 53.32 mm
- CAPACITATE MOTOR 1.099 cc
- RAPORT COMPRESIE 13.6:1
- PUTERE MAXIMA LA ARBORELE COTIT 217 HP (159.5 kW) la 13,000 rpm
- CUPLUL MAXIM LA ARBORELE COTIT 125 Nm la 10,500 rpm
- ALIMENTARE ELECTRICA: Airbox cu prize de aer din față. 4 corpuri de accelerație Marelli de 48 mm cu 8 injectoare și management motor Ride-By-Wire.
- TRANSMISIE Cutie viteze tip caseta cu 6 viteze
- Schimbator viteze cu Aprilia Quick Shift si sistem electronic (AQS)
- AMBREIAJ Ambreiaj umed multi placa
- DISTRIBUTIE
- PRINCIPALA
- Angrenaje tăiate drept și cuplaj flexibil integrat, raport de acționare: 73/44 (1.659)
- DISTRIBUTIE SECUNDARA
- Lant: Raport distributie: 41/16 (2,562)
- MANAGEMENTUL CONTROLULUI
- Sistem APRC (Aprilia Performance Ride Control) acesta include hartile (AEM), control frana motor (AEB), traction control (ATC), wheelie control (AWC), launch control (ALC), cruise control (ACC), speed limiter (APT). 6 moduri de condus (3 Road, 3 Track)
- SASIU Cu amortizor de directie Sachs
- SUSPENSIE FATA Furca Sachs cu brate 43, reglabila pe compresie si revenire , cursa 127 mm
- SUSPENSIE SPATE Amortizor Sachs reglabil: compresie hidraulică și amortizare de revenire și preîncărcare a arcului, cursă de 130 mm
- FRANE Fata: discuri duale din oțel inoxidabil flotante de 330-mm și flanșă din aluminiu cu 6 pini. Etriere radiale monobloc Brembo Stylema® cu pistoane opuse de 4 ± 30 mm. Placute sinterizate. Pompa radială și furtunul de frână cu insertie din metal
- Spate: diametru disc 220 mm ; Etrier Brembo cu doua pistoane separate.
- Placute sinterizate. Pompa cu rezervor integrat și furtun cu insertie metalica,
- ABS Bosch cu funcție de virare și 3 setări de hartă, echipat cu programul
- RLM (Rear Wheel Lift-up Mitigation)
- ROTI Jante din aliaj aluminiu Aprilia cu design in 3 spite
- Fata: 3.5”x17”
- Spate: 6”x17”
- ANVELOPE Radial tubeless.
- fata: 120/70 ZR 17
- spate: 200/55 ZR 17 (alternativ: 190/50 ZR 17; 190/55 ZR 17)
- DIMENSIUNI Distanta intre roti: 1435.8 mm
- Lungime: 2055 mm
- Latime: 735 mm
- Inaltime sa: 845 mm
- Headstock angle: 24.6°
- Trail: 104.5 mm
- GREUTATE 202 kg (90% combustibil)
- NORME EMISIE NOXE Euro 5
- CONSUM 6.90 litri/100 km
- EMISII CO2 160 g/km
- CAPACITATE REZERVOR: 17.9 litri (includ 4-litri rezerva)
- GAMA CULORI: Dark Losail