DESCRIERE
Evoluție continuă
- Caii putere rămân la un impresionant nivel de 217 la 13000 rpm, deja greu de învins, dar care îndeplinesc criteriile rigide Euro 5 și sparg bariera de 305 km/h la viteză maximă. Noul sistem de control
- Magneti Marelli ECU 11MP și o evacuare mai ușoară cu inerție termică redusă contribuie și mai mult la reducerea emisiilor.
Munca în echipă la maxim
- Modelul RSV4 Factory are remarcabilul sistem de suspensie semiactivă Öhlins Smart EC2.0, care a fost perfecţionat printr-un efort de echipă, atât inginerii Ohlins, cât şi echipa de test de la Noale.
- Stresat pe cele mai grele piste, inclusiv Imola și Mugello, până când ambele echipe au fost complet mulțumite de rezultate, noul sistem oferă o îmbunătățire semnificativă atât a performanței, cât și a acel „sentiment”, greu de descris al pilotajului.
Potrivit oricărui stil
- Sistemul de suspensie semi-activ Smart EC 2.0 facilitează personalizarea și calibrarea amortizoarelor și a furcii, cu posibilitatea de a alege modul semiactiv și manual, ambele ușor de activat prin intermediul butoanelor de pe ghidon.
- Alte opțiuni de personalizare vin sub forma a 3 hărți care regleaza suspensia în moduri diferite.
217 cai putere, zero compromisuri
RSV4 a căutat întotdeauna să ofere o experiență autentică, cât mai apropiată de motocicletele de curse Aprilia, fără compromisuri sau jumătăți de măsură, iar RSV4 Factory nu face excepție. Menținând o putere de 217 cai putere, dar trecând de la 122 Nm la 11000 rpm la 125 Nm la 10500 rpm, această motocicleta conformă Euro 5 nu este doar o superbike, ci un superstar.
Lumini de mers pe timp de zi
În concordanță cu proiectarea motocicletele sport, RSV4 este echipat cu o unitate de faruri frontale cu LED-uri triple, cu DRL perimetral și funcție de „cornering lights”, în care luminile auxiliare măresc vizibilitatea in curbe, luminând interiorul unei viraj.
Formularul castigator
Cel mai recent model vede o schimbare dramatică a brațului său oscilant, acum mai ușor și cu acoladă inferioară întărită. Inspirată de Aprilia RS-GP folosită în MotoGP, această inovație reduce masele și crește stabilitatea partii din spate în timpul accelerației.
RSV4 FACTORY – SPECIFICATII TEHNICE
- TIP MOTOR Aprilia 4 cilindri longitudinal 65° V4, 4-timpi, sistem racire cu lichid, arbore cu came dublu (DOHC), patru supape pe cilindru
- CURSA&ALEZAJ 81 x 53.32 mm
- CAPACITATE MOTOR 1.099 cc
- RAPORT COMPRESIE 13.6:1
- PUTERE MAXIMA LA ARBORELE COTIT 217 HP (159.5 kW) la 13,000 rpm
- CUPLUL MAXIM LA ARBORELE COTIT 125 Nm la 10,500 rpm
- ALIMENTARE ELECTRICA Airbox cu prize de aer din față. 4 corpuri de accelerație Marelli de 48 mm cu 8 injectoare și management motor Ride-By-Wire.
- TRANSMISIE Cutie viteze tip caseta cu 6 viteze
- Schimbator viteze cu Aprilia Quick Shift si sistem electronic (AQS)
- AMBREIAJ Ambreiaj umed multi placa
- DISTRIBUTIE PRINCIPALA Angrenaje tăiate drept și cuplaj flexibil integrat, raport de acționare: 73/44 (1.659)
- DISTRIBUTIE SECUNDARA Lant: Raport distributie: 41/16 (2,562)
- MANAGEMENTUL CONTROLULUI
- Sistem APRC (Aprilia Performance Ride Control) acesta include hartile (AEM), control frana motor (AEB), traction control (ATC), wheelie control (AWC), launch control (ALC), cruise control (ACC), speed limiter (APT).
- 6 moduri de condus (3 Road, 3 Track)
SASIU
- Șasiu dublu din aluminiu cu elemente din tablă presată și turnată. Reglaje
- disponibile: poziția și unghiul capului, înălțimea motorului, înălțimea boltului brațului oscilant
- Amortizor de directie Öhlins gestionat electronic Smart EC 2.0
SUSPENSIE FATA
Furcă Öhlins NIX gestionată electronic Smart EC 2.0. brate de 43 mm, cu tratament de suprafață TIN cu suporti de etrier radial din aluminiu, reglabile în compresie hidraulică și amortizare de revenire și preîncărcare a arcului, cursa de 125 mm
- SUSPENSIE SPATE Brat oscilant din aluminiu cu brat dublu inversat;
- Amortizor Öhlins TTX cu Smart EC 2.0, controlat electronic, complet reglabil în: preîncărcare cu arc, ampatament și compresie hidraulică și amortizare pe revenire. Cursa de 115 mm
- FRANE Fata: discuri duale din oțel inoxidabil de 330-mm flotante și flanșă din aluminiu cu 6 pini. Etriere radiale monobloc Brembo Stylema® cu pistoane opuse de 4 ± 30 mm. Placute sinterizate. Pompa radială și furtunul de frână cu insertie din metal
- Spate: diametru disc 220 mm ; Etrier Brembo cu doua pistoane separate.
- Placute sinterizate. Pompa cu rezervor integrat și furtun cu insertie metalica,
- ABS Bosch cu funcție de virare și 3 setări de hartă, echipat cu programul RLM (Rear Wheel Lift-up Mitigation)
- ROTI Jante din aliaj de aluminiu forjat, complet prelucrate, cu design cu 5 spițe.
- Fata: 3.5”x17”
- Spate: 6”x17”
- ANVELOPE Radial tubeless.
- fata: 120/70 ZR 17
- spate: 200/55 ZR 17 (alternativ: 190/50 ZR 17; 190/55 ZR 17)
DIMENSIUNI
- Distanta intre roti: 1435.8 mm
- Lungime: 2055 mm
- Latime: 735 mm
- Inaltime sa: 845 mm
- Headstock angle: 24.6°
- Trail: 104.5 mm
- GREUTATE 202 kg (90% combustibil)
- NORME EMISIE NOXE Euro 5
- CONSUM 6.90 litri/100 km
- EMISII CO2 160 g/km
- CAPACITATE REZERVOR 17.9 litri (includ 4-litri rezerva)