DESCRIERE
Motor
- Tip motor: 4 timpi, Răcit cu lichid, 4-cilindri paraleli înclinaţi spre faţă, DOHC, 4-supape
- Capacitate cilindrică: 599 cmc
- Alezaj X Cursă: 67,0 x 42,5 mm
- Compresie: 13,1 : 1
- Putere maximă: 87,1 kW (118,4 PS) la 14.500 rpm
- Cuplu maxim: 61,7 Nm (6,3 kg-m) @ 10.500 rpm
- Sistem de ungere: Carter umed
- Tip ambreiaj: Umed, Disc multiplu
- Sistem de aprindere: TCI
- Sistem de aprindere: Electric
- Sistem de transmisie: Angrenaj constant, 6-viteze
- Transmisie finală: Lanţ
- Fuel consumption: 6,6 l / 100 km
- CO2 emission: 154 g/km
- Carburator: Injecţie de carburant
Sasiu:
- Cadru: Diamant
- Unghi rolă de direcţie: 24º
- Traseu: 97 mm
- Sistem suspensie faţă: Furcă telescopică, Ø 43 mm
- Sistem suspensie spate: suspensie de legătură, Basculă
- Cursă faţă: 120 mm
- Cursă spate: 120 mm
- Frână faţă: Discuri duble hidraulice, Ø 320 mm
- Frână spate: Disc simplu hidraulic, Ø 220 mm
- Anvelopă faţă: 120/70 ZR17M/C (58W) fără cameră
- Anvelopă spate: 180/55 ZR17M/C (73W) fără cameră
Dimensiuni
- Lungime totală: 1.990 mm
- Lăţime totală: 695 mm
- Înălţime totală: 1.150 mm
- Înălţimea scaunelor: 850 mm
- Baza roţilor: 1.375 mm
- Gardă minimă la sol: 130 mm
- Greutate la plin (inclusiv plin de benzină şi de ulei): 185 kg
- Capacitate rezervor carburant: 17,0 l
- Capacitate rezervor ulei: 3,4 l
EXCLUSIV PENTRU R/WORLD.
R6 RACE este echipată cu o caroserie cu un stil agresiv, cu emblematica priză de aer frontală în formă de M. Inspirată de motocicleta M1 MotoGP® de uzină, această caroserie îți oferă o eficiență aerodinamică maximă pentru a reduce timpii pe circuit – iar șasiul compact Deltabox, rezervorul de combustibil sculptat din aluminiu și subcadrul subțire din magneziu îți permit să te ghemuiești pe motocicletă în linii drepte.
Disponibilă în culoarea Tech Black, R6 RACE este motocicleta perfectă pentru oricine, de la piloții amatori până la piloții pasionați care vor să își facă un nume cu prima victorie importantă. Cu numeroase titluri WorldSSP la activ, motorul ușor în patru cilindri în linie de 599 cmc a dovedit că este cel mai rapid din domeniu, iar cu controlul electronic al admisiei Yamaha (YCC-I) și controlul electronic al accelerației Yamaha (YCC-T) și cu ambreiajul anti-hopping, transmisia cu 6 trepte cu raport scurt și sistemul de schimbare rapidă a vitezelor (QSS), R6 RACE, pregătită pentru circuit, oferă cel mai înalt nivel de controlabilitate pe orice circuit.
Specificații pregătite pentru curse
R6 RACE este acum furnizată din fabrică cu specificații pentru curse, cu componentele de șosea neesențiale eliminate. Acest lucru face ca pregătirea pentru circuit să fie mai rapidă și mai ușoară și confirmă faptul că R6 RACE este cea mai bună motocicletă de circuit, cu un record în curse remarcabil, fără egal.
Motor ușor de 599 cmc, de înaltă performanță
Motorul de înaltă performanță R6 a dobândit un statut legendar prin câștigarea a 5 campionate WorldSSP consecutive. La fel ca în cazul tuturor modelelor din seria R, a fost construit cu tehnologie avansată dezvoltată pentru curse, preluată de la motocicletele Yamaha din Campionatul Mondial. Combinația de pistoane forjate ușoare cu un raport de compresie de 13,1:1 și supape din titan oferă senzații palpitante și performanțe câștigătoare.
Caroserie aerodinamică concepută pentru curse
Fiecare model din seria R a fost proiectat pentru a oferi performanțe maxime, iar carenajul aerodinamic de pe R6 RACE crește coeficientul aerodinamic al motocicletei pentru a oferi un avantaj real la viteze mari. Și pentru a reaminti concurenților de moștenirea pură de curse, caroseria ușoară și subțire prezintă o priză de aer frontală agresivă în stil M1 MotoGP® și un parbriz în stil de curse.
Specificații pregătite pentru curse
R6 RACE este acum furnizată din fabrică cu specificații pentru curse, cu componentele de șosea neesențiale eliminate. Acest lucru face ca pregătirea pentru circuit să fie mai rapidă și mai ușoară și confirmă faptul că R6 RACE este cea mai bună motocicletă de circuit, cu un record în curse remarcabil, fără egal.
Sisteme electronice de control sofisticate
R6 RACE este echipată cu diverse sisteme electronice de înaltă tehnologie care te ajută să obții cele mai bune performanțe. Sistemul rapid de schimbare a vitezelor (QSS) permite schimbarea treptelor de viteză fără ambreiaj, iar controlul electronic al admisiei Yamaha (YCC-I) și controlul electronic al accelerației Yamaha (YCC-T) – precum și un ambreiaj anti-hopping și o transmisie cu 6 trepte cu raport scurt – oferă cel mai înalt nivel de controlabilitate pe orice circuit.
Furci față de tip R1 cu specificații înalte
Oferită cu o specificație standard extrem de înaltă, R6 RACE este echipată cu furci față de 43 mm complet reglabile de tip R1 de ultimă generație, în culoarea aurie. Această parte frontală de înaltă tehnologie oferă o ținută de drum remarcabilă cu un răspuns excelent și contribuie în mod semnificativ la o motocicletă cu cea mai bună manevrabilitate din clasa sa.
Ergonomie proiectată pentru curse
Urmărește orice pilot de top în acțiune și vei vedea că abilitatea de a modifica rapid poziția corpului la intrarea și ieșirea din viraje este crucială. Cu cadrul compact Deltabox, rezervorul sculptat din aluminiu, scaunul subțire și subcadrul îngust din magneziu, R6 RACE îți permite să schimbi greutatea rapid și ușor, ajutându-te să obții un control sporit pentru a reduce timpii pe circuit.
Furci față de tip R1 cu specificații înalte
Oferită cu o specificație standard extrem de înaltă, R6 RACE este echipată cu furci față de 43 mm complet reglabile de tip R1 de ultimă generație, în culoarea aurie. Această parte frontală de înaltă tehnologie oferă o ținută de drum remarcabilă cu un răspuns excelent și contribuie în mod semnificativ la o motocicletă cu cea mai bună manevrabilitate din clasa sa.
Ergonomie proiectată pentru curse
Urmărește orice pilot de top în acțiune și vei vedea că abilitatea de a modifica rapid poziția corpului la intrarea și ieșirea din viraje este crucială. Cu cadrul compact Deltabox, rezervorul sculptat din aluminiu, scaunul subțire și subcadrul îngust din magneziu, R6 RACE îți permite să schimbi greutatea rapid și ușor, ajutându-te să obții un control sporit pentru a reduce timpii pe circuit.
Cadru Deltabox compact și sub-cadru ușor din magneziu
Cadrul compact Deltabox din aluminiu este echipat cu un sub-cadru din magneziu fabricat cu ajutorul tehnologiei de turnare sub presiune CF de la Yamaha, pentru o rezistență maximă cu o greutate minimă. Dimensiunile subțiri oferă o ergonomie excelentă, permițându-ți să te ghemuiești aproape de motocicletă pe linii drepte, iar greutatea redusă ajută la îmbunătățirea centralizării masei pentru o manevrabilitate agilă și cu răspuns rapid.
Frâne față de tip R1 de top
Pentru a se potrivi furcii față colorată cu auriu, cu specificații superioare, de 43 mm, R6 RACE a fost echipat cu discuri hidraulice duble de 320 mm, fixate prin etriere cu 4 pistoane dispuse invers, cu montaj radial. Construit conform acelorași specificații ca și sistemul de pe modelul R1, câștigător de curse WSBK, acest design avansat, lider de clasă, oferă o putere de frânare remarcabilă, împreună cu un control precis.
Rezervor de combustibil ușor, din aluminiu
R6 RACE este prevăzut cu un rezervor de combustibil ușor, din aluminiu, sculptat pentru a-ți oferi suficientă libertate pentru deplasarea greutății corpului și pentru obținerea celei mai bune poziții de pilotaj. Prevăzut cu nișe adânci pentru genunchi, care permit mularea strânsă a corpului pe conturul motocicletei, acest rezervor de combustibil de 17 litri, frumos finisat, evidențiază caracteristicile premium ale motocicletei.