DESCRIERE
WINNING SPIRIT
RS 660 folosește expertiza Apriliei pentru a stabili noi standarde pentru această clasă de vehicule. Șasiul maximizează experiența de condus dinamic datorită cadrului din aluminiu și al basculei cu caracteristici de construcție unice, care garantează o distribuție optimă a greutății și o masa totala redusa.
SIMPLY BREATHTAKING
Personalitate sportivă și linii contemporane care atrag atentia. RS 660 aduce experiența Apriliei, ca lider pe circuit, la utilizarea pe drumuri publice. Designul său, stabilește un nou standard: o motocicleta ușoară și compactă, cu volume agile și elegante, stabilă la viteze mari, distractivă și plăcută de condus.
NEW RIDING EXPERIENCE
Poziția de conducere a fost proiectată cu atenție, cu o distribuția ideală a greutății frontale, totul pentru un confort superior la drum. Setarea perfect echilibrată a șeii, a ghidonului si a scaritelor creează o poziție dinamică de conducere. Adăugați la toate acestea posibilitatea de a alege unul dintre cele cinci moduri de conducere predefinite pentru diverse condiții drum și o sa aveți toate ingredientele pentru o experiență cu adevărat palpitantă dar in deplina siguranta.
Tehnologie avansata
Sistemul APRC
– Cornering ABS Multimapa
– 5 Moduri de Mers
– Tablou de bord TFT color
– Platforma multimedia Aprilia MIA(*optional)
Motorul de 660cc
Noul motor bicilindru de 660 cmc cu putere de 100 CP și valori de cuplu extrem de ridicate, pentru un răspuns rapid și plin de viață la orice turație. Aprobat Euro 5.
Faruri Full Led
3 faruri fata formate Led; Lumini DRL, pe timp de zi cu semnalizatoare incorporate; senzor ambiental care activeaza aprinderea farurilor automat; lumini activate in curba, ilumineaza calea de rulare pentru o vizibilitate mai buna in curba
Multimap Cornering ABS
Sistemul avansat, Multimap Cornering ABS, pentru viraje garantează siguranța maximă pe șosea, fără a interfera cu performanțele RS 660. Sistemul optimizează frânarea și intervenția ABS la virare, datorită unui algoritm specific care monitorizează constant diferiți parametri, cum ar fi accelerația laterală, presiunea exercitată asupra frânei față, unghiului de înclinare, gabarit, modulând acțiunea frânelor pentru a garanta cel mai bun raport între decelerare și stabilitate.
Sistemul APRC
Dezvoltat pentru competiții și modificat pentru utilizarea stradala, sistemul APRC reprezintă evoluția maximă în gestionarea comenzilor electronice, oferind un pachet complet capabil să garanteze siguranța maximă în functie de starea drumului și îmbunătățirea performanțelor în utilizarea traseului.
Derivat din competițiile de top, RS 660 APRC include:
- ATC: Aprilia Traction Control, controlul reglabil al tracțiunii cu logici de intervenție fine și performante.
- AWC: Aprilia Wheelie Control, sistemul de control al wheelie-ului reglabil.
- ACC: Aprilia Cruise Control, vă permite să mențineți viteza setată fără a acționa asupra clapetei de accelerație.
- AQS: Aprilia Quick Shift, cutia de viteze electronică, pentru schimbări foarte rapide fără închiderea clapetei de accelerație și fără utilizarea ambreiajului, echipată și cu o funcție de deplasare descendentă, care vă permite să coborâți fără să apăsați ambreiajul. Datorită software-ului inclus în accesoriile originale, este posibilă inversarea cutiei de viteze fără a fi necesară înlocuirea vreunei componente a acesteia.
- AEB: Aprilia Engine Brake, sistemul reglabil de comandă a frânei motorului în timpul fazei de închidere a gazului.
- AEM: Aprilia Engine Map, diferitele mapări disponibile modifică caracterul și modul de furnizare a puterii motorului.
RS 660 – SPECIFICAȚII TEHNICE
- MOTOR Aprilia doi cilindrii paralel , 4-timpi, răcit cu apă-ulei radiator și schimbător de căldură, duoua axe cu came(DOHC), transmisei pe lant si patru supape pe cilindru
- ALEZAJ 81 x 63,93 mm
- CAPACITATE 659 cc
- RAPORTUL DE COMPRESIE 13.5:1
- PUTERE MAXIMĂ 100 CP (73,5 kW) la 10500 rpm
- CUPLU MAXIM 67,0 Nm (6,83 kg) la 8500 rpm
SISTEM DE ALIMENTARE CU COMBUSTIBIL
- Airbox cu prize de aer dinamic frontal, două corpuri de accelerație de Ø48 mm, gestionarea motorului Ride-by-Wire
- APRINDERE Electronica
- LUBRIFIERE Carter umed
- ANGRENAJE 6 trepte de viteză cu Aprilia Quick Shift (AQS), în sus și în jos
- AMBREIAJ Ambreiaj umed multi-placă cu sistem mecanic de alunecare
- TRANSMISIE Lant, cu raport de transmisie: 17/43
- CONTROALE ELECTRONICE Platformă inerțială IMU cu șase axe, pachet DAE care conține ATC (controlul tracțiunii), AWC (controlul roților), AEB (frânarea motorului), AEM (hărțile motorului) și ACC (cruisecontrol).
- 5 Moduri de condus (Strada și Track, 3 fixe și 2 personalizabile)
- CADRU Șasiu cu fascicul dublu din aluminiu cu subcadru de susținere
- SUSPENSIE FAȚĂ Furcă Kayaba de 41 mm, suport de montare a etrierului radial din aluminiu.
- Preîncărcare reglabilă a arcului și amortizare de rebound. Cursa de 120 mm.
- SUSPENSIE SPATE Bascula asimetrica din aluminiu. Amortizor reglabil în preload si rebound. Cursa de 130 mm.
- SISTEMUL DE FRÂNARE ABS față: disc dublu, diametru 320 mm Brembo etrieri radiali cu patru pistoane opuse de Ø32 mm. Pompă radială și furtun de frână îmnsertie metalica. Spate: disc Ø220 mm; etrier Brembo cu două pistoane separate de Ø34 mm. Pompă cu rezervor integrat și furtune inserstie metalica.
- Multimap ABS Cornering