DESCRIERE
Un cadru care seteaza noi repere
Datorită succeselor și experienței acumulate în competitii, Aprilia Racing Team a proiectat un cadru din aluminiu unic în lume. Un corp pentru Aprilia RS 125 format din grinzi turnate sub presiune cu nervuri de armare încrucișate, o structură robustă și ușoară care garantează cele mai înalte niveluri de stabilitate și manevrabilitate, atât pe șosea, cât și pe cale. Furca inversata și amortizorul unic legat de brațul oscilant asimetric completează acest șasiu pur și simplu incomparabil.
Puterea si respectul pentru mediul inconjurator
Inima tehnologică a modelului Aprilia RS 125 este un singur cilindru cu distribuție cu patru supape și răcire cu lichid. Complet revizuit în termodinamică, oferă acum o curbă de cuplu mai robustă, putere maximă dezvoltată la o viteză mai mică și un consum mai redus de combustibil. Aprobat Euro 5, noul motor garantează performanțe maxime respectând mediul.
Ergonomie și bordul digital
Aprilia RS 125 oferă o adevărată poziție de conducere supersport fără compromisuri: scarite concepute pentru confort, ghidon poziționat pentru a asiguracontrolul motocicletei și ghidon fixat într-o poziție ridicată de 18 mm, pentru un confort sporit la mers. Aprilia RS 125 dispune de noi instrumente digitale, bogate în date și informații, cum ar fi indicatorul nivelului de combustibil, consumul instantaneu și mediu de combustibil, distanta maxima de parcurs rămasă și multe altele.
Simțiți adrenalina
Noua imagine a Aprilia RS 125 este inspirata de cele mai recente modele RS 660 și Tuono 660, cu aspectul lor modern, agresiv și extrem de original, subliniat de farul triplu și de uimitorul cadru din aluminiu. Designul său întruchipează sufletul și pasiunea sportivă adânc înrădăcinate a lui Aprilia, văzute în formele și elementele sale tehnologice, și pline de acel sentiment legendar de adrenalină pură
- RS 125 – SPECIFICATII TEHNICE
- TIP MOTOR Mono- cilindru, 4-timpi, 4-valve, DOHC, racire lichid
- DIMENSIUNE 58 x 47 mm
- CAPACITATE CILINDRICA 124,2 cc
- COMPRESIE 12.0~12.6 : 1
- PUTEREA MAXIMA 11 kW at 10,000 rpm
- CUPLUL MAXIM 11.2 Nm at 8,000 rpm
- ELECTRONICA ECU Electronic Magneti Marelli MIUG4 ø 32 mm
- STARTER Electric
- LUBRIFICARE Carter umed
- Transmisie 6 viteze, rapoartele: 1° 11/33 – 2° 15/30 – 3° 18/27 – 4° 20/24 – 5° 25/27 – 6° 23/22
- RAPORTUL PRIMAR Raport: 29/69
- RAPORTUL FINAL Lant, 13/58
- AMBREIAJ Multi disc, umed
- SUSPENSIE FATA Upside-down de Ø 40 mm si 110 mm cursa
- SUSPENSIE SPATE Bascula asimetrica, amortizor monoshock cu cursa de 120 mm
- FRANE Fata: Ø 300 mm, otel, etrier cu 4 pistoane
- Spate: Ø 220 mm otel, etrier cu 1 piston
- Insertie metalica furtune frana
- ABS 2 canale Bosch ABS cu sistem anti roll-over
- ROTI 6 spite in aliaj usor
- ANVELOPE Fata: 100/80 – 17″, spate: 140/70 – ZR 17
- DIMENSIUNI Lungime 1968 mm
- Latime 760 mm
- Inaltime 1,135 mm
- Inaltime sa 820 mm
- Ampatament 1,350 mm
- Greutate 144 Kg (cu plinul de benzina)
- Consum (WMTC) 2.6 l/100 km 2.6 l/100 km
- Emisii CO2 (WMTC ) 60 g/km EURO 5