DESCRIERE
MMBCU 160
Asemenea unui șarpe în junglă, în șaua lui MAMBA ai senzația că te strecori lin și rapid pe străzi și devi una cu scuterul tău la viraje, pe serpentine sau pe autostradă. Dacă ești pasionat de racing, te va impresiona capacitatea lui Mamba de a se inclina ușor și natural, datorită distribuției uniforme a greutății 50:50 . Daca ești pasionat de cumpărături vei descoperi spațiul suficient de mare sub sa, buzunarul mare din fată și cârligul pentru bagaje. Mamba este un scuter polivalent care face fată oricărei provocări.
- Motor de nouă generație 158 cc răcit cu lichid
SYM MAMBA este echipat cu un motor puternic, monocilindric de 158 cmc, răcit cu lichid, care oferă o putere maximă de 15 CP și un cuplu maxim de 15 Nm.
- Z.R.S.G – Zero-Resistance Starter & Generator si Sistem Eco Friendly Start-Stop
Este un sistem de pornire și oprire care utilizează o tehnologie inteligentă de pornire a motorului, numită ZRSG (Zero Resistance Starter & Generator). Motorul vehiculului se oprește după trei secunde la ralanti, contribuind la economisirea combustibilului. Un generator repornește motorul fără întârziere la plecarea de pe loc.
- A.L.E.H – Anti-Lift Engine Hanger System
Este noua tehnologie SYM A.L.E.H (Anti-Lift Engine Hanger System). Acesta este un sistem performant de suspensie a motorului care îi echilibrează centrul de greutate, amortizând ridicarea care se resimte atunci când accelerezi. Acest lucru oferă stabilitate mai bună și o pornire mai eficientă de pe loc.
- Sistem ABS Bosch a 10-a generație si TCS ( Traction Control System)
Mamba este echipat cu cel mai avansat sistem ABS Bosch, a 10-a generație. Sistemul de frânare oferă siguranța mai mare riderului, intervenind eficient și numai atunci când este necesar fiind asistat si de sistemul de TCS ( Traction Control System)
- Faruri full LED performate , cu design unic.
Luminile sunt full cu inspiratie din forma sarpelui prin farul în forma capului de șarpe si stopurile în forma colților Display-ul central este cu reglare automată a luminozității
- Podea plată și cârlig pliabil pentru bagaje. Podeaua este plată cu platformă atât pentru bagaje cât și pentru picioare.
- Șaua se deschide ușor, doar la apăsarea unui buton. Port rapid de încărcare usb la îndemăna.
- Amortizorul spate cu arc pretensionat inspirat de la motocicletele de curse este reglabil, pentru a oferi o stabilitate foarte bună, iar toba este mai scurtă și mai ușoară decât la celelalte scutere contribuind la păstrarea centrului de greutate cât mai central și, în același timp, completând placerea condusului, cu un sunet sportiv.