FII RAPID.
Chiulasa de tip YZ250F are un orificiu de admisie larg și un ax cu came de evacuare de înaltă performanță, care oferă performanțe rapide la mijlocul și vârful de turație, păstrând în același timp cuplul puternic la turațiile joase ale modelului WR250F. Iar cadrul ușor de tip fagure din aluminiu dezvoltat pe baza motocicletei de motocros Yamaha a fost reglat pentru enduro pentru a oferi echilibrul corect de rigiditate pentru un răspuns precis pe teren accidentat.
Sistemul de frânare față ușor și puternic oferă controlul suprem, iar caracteristicile de enduro includ un nou contor multifuncțional și un design special al evacuării și tobei de eșapament. Ambreiajul ușor și transmisia cu 6 viteze și raport larg sunt pregătite pentru cele mai extreme provocări; iar cu aplicația pentru smartphone Power Tuner și un comutator de mapare a motorului cu 2 moduri, inteligentul model WR250F poate fi configurat să facă față practic oricăror condiții meteo sau de pilotare.
Motor puternic de tip YZ250F
Modelul WR250F este dotat cu un motor puternic, de înaltă tehnologie, inspirat de cel al modelului YZ250F, câștigător de Grand Prix. Prevăzut cu o chiulasă nouă, cu un port de admisie larg, pentru o eficiență ridicată în timpul utilizării, precum și cu un arbore cu came cu performanțe înalte și setări ECU specifice enduro, acest motor de tip motocros oferă performanțe solide în zona de turații medii și superioare, păstrând renumita putere de tracțiune la turații joase de pe WR250F.
Cadru cu traversă din aluminiu în stilul YZ250F
Fabricat prin procesul CF unic de la Yamaha de turnare sub presiune, cadrul de pe WR250F provine direct de la modelul câștigător YZ250F, care a fost una dintre motocicletele de motocros cele mai dominante în Europa și SUA. Cadrul rezistent și ușor cu traversă din aluminiu are pereți cu grosimi diferite, care oferă o rigiditate echilibrată reglată special pentru cele mai ridicate niveluri de răspuns.
Reglare a motorului de pe smartphone
Utilizând aplicația pentru smartphone Power Tuner de la Yamaha, poți regla fin puterea motorului WR250F prin conectivitatea Wi-Fi de la bord. Acest sistem ușor de utilizat îți permite să creezi propriile setări preferate de injecție de combustibil și de sincronizare a aprinderii, pentru a se potrivi diferitelor condiții de pistă și vreme. Și ai posibilitatea să vizualizezi și să partajezi jurnalele de curse, diagnosticele de motor, monitorizarea în timp real și caracteristicile de rezervă ale datelor.
Suspensie de top în industrie
WR250F este echipată cu cele mai bune furci față cu arc elicoidal KYB de 43 mm din clasa sa, cu sistem de amortizare sensibile la viteză (SSS) și are supape speciale pentru enduro pentru direcție agilă și amortizare remarcabilă a denivelărilor la orice viteză. Și, având un arc foarte ușor și un rezervor de mare capacitate, amortizorul spate contribuie la greutatea redusă a WR250F și își reafirmă reputația ca fiind una dintre cele mai bune motociclete de enduro în ceea ce privește manevrabilitatea.
Frână față de înaltă performanță, tip YZ250F
Cu un etrier compact cu pistoane de diametru mare, precum și cu plăcuțe speciale cu frecare ridicată, care asigură o suprafață de contact mare cu rotorul, frână față de 270 mm a modelului WR250F îți permite să economisești timp prețios pe secțiuni înguste și îți oferă un grad ridicat de control.
Afișaj multifuncțional compact
Afișajul multifuncțional compact îți oferă toate informațiile de care ai nevoie pe circuit sau pe traseu. Afișajul LCD cu contrast ridicat include un tahometru, două totalizatoare, ceas și cronometru, plus o lumină de avertizare pentru nivelul scăzut de combustibil, iar indicatorul pentru consumul de combustibil îți permite să planifici cu precizie opririle pentru alimentare.
Ambreiaj ușor și durabil
Pilotajul enduro este probabil unul dintre cele mai dificile teste pentru orice transmisie, însă, cu ambreiajul rezistent al modelului WR250F, ești echipat pentru a face față celor mai extreme terenuri. Echipat cu discuri de fricțiune striate speciale, ambreiajul dur oferă o senzație ușoară la manetă și performanțe fiabile și constante pe tot parcursul zilei.
Transmisie cu 6 viteze și raport larg
Motorul de ultimă generație este echipat cu o transmisie special dezvoltată, cu raport larg, în 6 trepte, care face din WR250F una dintre cele mai capabile și versatile motociclete de enduro. De la piste tehnice lente până la pilotaj de mare viteză, această cutie de viteze cu schimbare lină îți permite să obții performanțe optime.
Comutator de mapare a motorului cu 2 moduri
Atunci când pilotezi toată ziua, condițiile de pe pistă și de vreme se pot schimba dramatic, iar comutatorul de mapare a motorului în 2 moduri de pe WR250F îți permite să modifici caracterul de funcționare a motorului în timpul pilotării. Astfel, indiferent dacă este vorba de suprafețe tari sau noroi adânc, poți selecta modul de alimentare adecvat.
Rezervor mare de carburant, 7,9 litri
Cu un sistem de admisie orientat spre față, WR250F este o motocicletă cu un consum foarte eficient de combustibil, iar pentru o autonomie mare între realimentări, cel mai recent model este echipat cu un rezervor de combustibil de mare capacitate, de 7,9 l. Cu o mare parte din combustibilul transportat aproape de centrul motocicletei, acest rezervor de combustibil ușor și pompa de combustibil compactă contribuie la centralizarea masei și păstrează motocicleta cât mai suplă posibil.
Design cu greutate centralizată
Pe lângă faptul că oferă o eficiența îmbunătățită a admisiei, dispunerea de marcă a motorului cu chiulasă inversată și cilindrul înclinat spre spate, cu țeavă de eșapament înfășurată, ajută la centrarea masei motocicletei. Acest lucru face din WR250F una dintre cele mai agile și mai ușor de manevrat motociclete de motocros.
Culoare dinamică Icon Blue
Cu caroseria sa subțire finisată într-o culoare Icon Blue și cu elemente grafice integrate, modelul WR250F de ultimă generație arată și se simte mai bine ca oricând. Apărătoarele ușoare ale radiatorului îmbunătățesc moștenirea de curse a motocicletei, iar culoarea albastră asortată a plăcuțelor frontale și laterale îi accentuează aspectul agresiv, atrăgător.
Tip motor |
4 timpi, Răcit cu lichid, DOHC, 4-supape, Monocilindru |
Capacitate cilindrică |
250 cmc |
Alezaj X Cursă |
77,0 x 53,6 mm |
Compresie |
13,8 : 1 |
Sistem de ungere |
Carter umed |
Tip ambreiaj |
Umed, Disc multiplu |
Sistem de aprindere |
TCI |
Sistem de aprindere |
Electric |
Sistem de transmisie |
Angrenaj constant, 6-viteze |
Transmisie finală |
Lanţ |
Carburator |
Injecţie de carburant |
Cadru |
Cadru semidublu |
Unghi rolă de direcţie |
27°10 |
Traseu |
116 mm |
Sistem suspensie faţă |
Furcă KYB®, cameră dublă inversată complet reglabilă, cu cursă sensibilă la viteză |
Sistem suspensie spate |
(suspensie tip braţ), Basculă |
Cursă faţă |
310 mm |
Cursă spate |
317 mm |
Frână faţă |
Frână cu disc hidraulic individual, Ø270 mm |
Frână spate |
Frână cu disc hidraulic individual, Ø245 mm |
Anvelopă faţă |
90/90-21 54R tip tub |
Anvelopă spate |
140/80-18 70R tip tub |
Lungime totală |
2.175 mm |
Lăţime totală |
825 mm |
Înălţime totală |
1.270 mm |
Înălţimea scaunelor |
955 mm |
Baza roţilor |
1.480 mm |
Gardă minimă la sol |
320 mm |
Greutate la plin (inclusiv plin de benzină şi de ulei) |
115 kg |
Capacitate rezervor carburant |
7,9 l |
Capacitate rezervor ulei |
0,95 l |