DESCRIERE
Putere si control
Aprilia RS 125 GP Replica întâmpină fiecare pilot cu instrumente digitale concepute pentru a cuceri fiecare drum și fiecare pistă. Datele și informațiile importante pot fi consultate acum într-un mod mai simplu și mai rapid, cum ar fi nivelul combustibilului, consumul mediu și instantaneu, autonomia rămasă și multe altele. Aprilia RS 125 GP Replica ofera si o adevarata pozitie de condus supersport cu suporturi si ghidon care ofera control complet al bicicletei si ghidonului in pozitie ridicata de 18 mm, in avantajul total al confortului de rulare.
Frumos afară, monstruos înăuntru
Noul motor cu un singur cilindru, din nou cu distribuție cu patru supape și răcire cu lichid, este gata să-ți ofere cele mai adrenalină plimbări din viața ta. Complet revizuit în termodinamică, oferă acum o curbă de cuplu mai robustă, putere maximă dezvoltată la o viteză mai mică și un consum mai mic de combustibil. Omologat Euro 5, această nouă inimă a lui Aprilia RS 125 GP Replica garantează performanțe maxime respectând mediul înconjurător.
Pregatit de Aprilia Racing
Cadrul lui Aprilia RS 125 GP Replica este forjată din grinzi turnate sub presiune cu nervuri de armare încrucișate. O structură robustă și ușoară din aluminiu pur, născută din experiența echipei Aprilia Racing, care garantează cele mai înalte niveluri de stabilitate și manevrabilitate atât pe șosea, cât și pe pistă. Acest șasiu de neegalat este în cele din urmă completat de furca inversata și de monoamortizorul atașat la brațul oscilant asimetric.
Replica la nume, original de fapt
Estetica noii game Aprilia RS 125 este inspirată de mai recentele Tuono 660 și RS 660, motociclete caracterizate prin forme dinamice, moderne și originale. Caracteristici și mai mult îmbunătățite de farul triplu și cadrul exclusiv din aluminiu, un rafinament de inspirație totală de curse. În plus, doar pentru versiunea GP Replica există o grafică care amintește de cea a Aprilia RS-GP de la MotoGP, cutia electronică Quick Shift și husa scaunului pasagerului.
- RS 125 – SPECIFICATII TEHNICE
- TIP MOTOR Mono- cilindru, 4-timpi, 4-valve, DOHC, racire lichid
- DIMENSIUNE 58 x 47 mm
- CAPACITATE CILINDRICA 124,2 cc
- COMPRESIE 12.0~12.6 : 1
- PUTEREA MAXIMA 11 kW at 10,000 rpm
- CUPLUL MAXIM 11.2 Nm at 8,000 rpm
- ELECTRONICA ECU Electronic Magneti Marelli MIUG4 ø 32 mm
- STARTER Electric
- LUBRIFICARE Carter umed
- Transmisie 6 viteze, rapoartele: 1° 11/33 – 2° 15/30 – 3° 18/27 – 4° 20/24 – 5° 25/27 – 6° 23/22
- RAPORTUL PRIMAR Raport: 29/69
- RAPORTUL FINAL Lant, 13/58
- AMBREIAJ Multi disc, umed
- SUSPENSIE FATA Upside-down de Ø 40 mm si 110 mm cursa
- SUSPENSIE SPATE Bascula asimetrica, amortizor monoshock cu cursa de 120 mm
- FRANE Fata: Ø 300 mm, otel, etrier cu 4 pistoane
- Spate: Ø 220 mm otel, etrier cu 1 piston
- Insertie metalica furtune frana
- ABS 2 canale Bosch ABS cu sistem anti roll-over
- ROTI 6 spite in aliaj usor
- ANVELOPE Fata: 100/80 – 17″, spate: 140/70 – ZR 17
- DIMENSIUNI Lungime 1968 mm
- Latime 760 mm
- Inaltime 1,135 mm
- Inaltime sa 820 mm
- Ampatament 1,350 mm
- Greutate 144 Kg (cu plinul de benzina)
- Consum (WMTC) 2.6 l/100 km 2.6 l/100 km
- Emisii CO2 (WMTC ) 60 g/km EURO 5