O adevarata super-putere
Monocilindrul 500 HPE (Motor de înaltă performanță) al lui Piaggio MP3 500 Sport Advanced poate fi rezumat în două cuvinte: robust și fiabil. Puterea sa provine de la 4 supape răcite cu lichid, injecția electronică și sistemul de accelerare electronică multi-hartă Ride-by-Wire, care oferă o manevrabilitate sporită, performanță și consum de combustibil îmbunătățite.
Mai mult control decat oricand
De la panoul de bord modern și cuprinzător cu afișajul digital multifuncțional până la PIAGGIO MIA (doar ca accesoriu), platforma multimedia care conectează smartphone-ul la sistemul electronic de bord, este vorba de a oferi conducatorului toate informațiile și instrumentele la îndemână pentru a planifica monitoriza și controla performanța. Pe partea tehnică, perechea de amortizoare spate Kayaba, de culoare roșu, oferă o tracțiune remarcabilă și o stabilitate îmbunătățită.
Conceput pentru o calatorie excelenta
Sportivă și versatilă, versiunea „bad boy” a familiei MP3 Piaggio se caracterizează prin amortizoarele sale cu gaz extrem de eficiente și exclusive dezvoltate de Kayaba, împreună cu discurile sale de frână față în formă de margaretă.
Putere, siguranta si confort
O atenție deosebită a fost acordată asigurării confortului șoferului și pasagerilor. Scaunul confortabil, spațios, cu spătarul și mânerele ergonomice, împreună cu scarite practice pliabile, toate oferă o experiență de călătorie relaxantă și plăcută. Configurarea perfectă a ghidonului-scaun-suport pentru picioare este un alt detaliu atent gândit, care face din Piaggio MP3 un partener excelent atât pentru turism, cât și pentru călătoria de zi cu zi.
Toate echipamentele potrivite
Pur și simplu nu puteți vorbi despre Piaggio MP3 500 Sport Advanced fără a menționa treapta de mers inapoi, o premieră mondială când vine vorba de scutere cu trei roți și o funcție care duce ușurința și confortul la conducere la un alt nivel. Parcarea este mai ușoară ca niciodată, necesitând mai puțin efort fizic chiar și în cele mai înguste locuri sau situații incomode.
Intotdeauna conectat via PIAGGIO MIA
Platforma multimedia PIAGGIO MIA vă conectează smartphone-ul la sistemul electronic de bord, creând un instrument cuprinzător care oferă toate informațiile pe care vi le-ați putea dori cu privire la performanțele scuterului dvs., statisticile de călătorie, știrile din lumea Piaggio și multe altele, toate accesibile instant prin telefon.
- MOTOR: MASTER hpe mono cilindru, 4 timpi
- CAPACITATE: 493 cc
- CURSA X ALEZAJ: 94 mm x 71 mm
- PUTERE: 32 kW (43,5 CV) @ 7,750 rpm
- CUPLU: 47.5 Nm @ 5,750 rpm
- DISTRIBUTIE: Un singur arbore cu came (SOHC) cu 4 supape si curea cu role
- SISTEM ALIMENTARE: Injectie electronica
- APRINDERE: Electronica cu evacuare inductivă și avans variabil integrat în CPU de injecție. Sistem cu buclă închisă cu sondă Lambda pentru evacuare. Imobilizator electronic, bloc de pompă de injecție atunci când vehiculul este înclinat.
- Aprindere cu scânteie dublă. Harta dublă pentru gestionarea clapetei de accelerație (STD și ECO).
- Controlul tracțiunii: (ASR)
- UNGERE: Baie umeda
- SISTEM RACIRE: Lichid
- PORNIRE: Electric
- TRANSMISIE: Transmisie variabilă continuă CVT cu servo cuplu (mers înapoi pe versiunea Sport Advanced)
- AMBREIAJ: Automatic centrifugal uscat
- CADRU: Leagăn dublu din oțel tubular de înaltă rezistență
- CONSUM: (WMTC CYCLE) 3.7 l/100 km
- CO2 EMISIE: (WMTC CYCLE) 86 g/km
- OMOLOGARE: Euro 5
- SUSPENSIE FATA: Patrulater articulat – Cursa: 85 mm. Sistem de blocare a suspensiilor electrohidraulice.
- SUSPENSIE SPATE: Amortizor hidraulic dublu cu reglare de preîncărcare a arcului în patru poziții (amortizor dublu cu gaz cu reglare continuă a preîncărcării arcului în versiunile Sport și Sport Advanced) – Cursa: 108 mm
- FRANA FATA: Dublu disc Ø 258 mm
- FRANA SPATE: Disc Ø 240 mm
- SISTEM FRANARE: ABS integrat cu frana cu pedala
- LUNGIME/LATIME/DISTANTA INTRE ROTI: 2,200 mm/800 mm/1,540 mm
- INALTIME SA: 790 mm
- CAPACITATE REZERVOR: 13,2 litri
- GREUTATE IN CONDITII DE RULARE: 282 kg