DESCRIERE
Mai puternica ca niciodata
Motorul de înaltă performanță de 300 cmc, în 4 timpi, 4 supape, răcit cu lichid, cu injecție electronică oferă performanțe remarcabile și un control mai mare asupra consumului de combustibil. În plus, noul Piaggio MP3 300 HPE Sport oferă nu numai accelerație instantanee, ci și viteză maximă, făcându-l ideal pentru călătorii pe autostradă și călătorii mai lungi.
Caracter sportiv
Negrul mat adaugă o notă uimitoare și sportivă detaliilor precum „cravata” scutului, flancurile tunelului central și mânerele pentru pasageri. Arcurile roșii ale amortizorului față și spate și cusăturile contrastante de pe sa îi subliniază puterea și caracterul agresiv, în timp ce dotări standard, cum ar fi un spațiu pentru picioare cu inserție din aluminiu și discuri de frână cu petale din față completează imaginea.
Utilizare confortabila
Reproiectarea seii pe două niveluri face să vă odihniți picioarele pe sol mai sigur și mai ușor, oferind în același timp un nivel de confort de călătorie unic în categoria sa. De asemenea, pasagerul dvs. se va bucura de o plimbare mai relaxată.
PIAGGIO MIA
Platforma multimedia care conectează smartphone-ul și scuterul. Sistemul MIA adaugă o dimensiune suplimentară experienței dumneavoastră de călătorie, permițându-vă să vă gestionați lista de melodii, apelurile și comenzile vocale în deplină siguranță, fără a vă ridica mâinile de pe ghidon. De asemenea, vă înregistrează datele de călătorie și călătoriile, făcând funcționalitatea tabloului de bord mai cuprinzătoare ca niciodată și asigurându-vă că profitați la maximum de fiecare ieșire pe motocicleta dumneavoastră. PIAGGIO MIA vine ca standard pe Piaggio MP3 300 HPE Sport, așa că încercați singur.
MOTOR Piaggio HPE mono-cilindru, 4-timpi
CAPACITATE CILINDRICA 278 cc
CURSA X ALEZAJ 75 mm x 63 mm
PUTERE 19 kW (25,8 HP) la 7750 rpm
CUPLU 26,1 Nm la 6250 rpm
DISTRIBUTIE Un singur arbore cu came (SOHC) cu 4 supape și tacheti cu role
SISTEM ALIMENTARE Injectie electronica
APRINDERE Electronica cu evacuare inductivă și avans variabilintegrat în CPU de injecție. Sistem cu buclă închisă cu sondă Lambda pentru evacuare. Imobilizator electronic, blocare pompă de injecție când vehiculul este înclinat. Controlul tracțiunii (ASR)
RACIRE Lichid
UNGERE Baie umeda
STARTER Electric
TRANSMISIE CVT cu servo cuplu
AMBREIAJ Automatic, centrifugal uscat
NORME EMISIE Euro 5
SASIU Leagăn dublu din oțel tubular de înaltă rezistență
SUSPENSIE FATA Patrulater articulat Sistem de blocare a suspensiilor electrohidraulice.
SUSPENSIE SPATE Amortizor hidraulic dublu cu arc pre-reglat într-una din cele 4 poziții
FRANA FATA Doua discuri 258 mm
FRANA SPATE Disc 240 mm
JANTE FATA Aliaj aluminiu 13″ x 3.00
JANTE SPATE Aliaj aluminiu 14″ x 3,75
SISTEM FRANARE ABS cu pedala de frana
ANVELOPA FATA Tubeless 110/70-13”
ANVELOPA SPATE Tubeless 140/70-14”
LUNGIME/LATIME 2000 mm / 800 mm
DISTANTA INTRE ROTI 1450 mm
INALTIME SA 780 mm
CAPACITATE REZERVOR 11 litri