Evolutie si putere
Motorul , de 300cc, cu injecție electronică, în 4 timpi, cu 4 supape, răcit cu lichid permite optimizarea performanței și un control mai mare al consumului de combustibil. Fiecare detaliu al „inimii sale bătătoare” a fost reproiectat pentru a face conducerea lină, liniștită și confortabilă. Creșterea puterii maxime care atinge o valoare de 19 kW (25,8 CP) la 7750 rpm și cuplul maxim a crescut cu 15% cu un rezultat de 26,1 Nm la 6250 rpm.
Elegant si modern
„Simbol al eleganței metropolitane capabile să amestece armonios toate elementele care o compun, începând de la capătul sclipitor până la spatele elegant.„ Cravata ”sa caracteristică care împarte farurile și acționează ca element de legătură între grila și parbrizul integrat , garantează o protecție mai mare și o călătorie și mai armonioasă.Pentru a completa întregul și pentru a-l face și mai modern, există farul dublu echipat cu lumini de zi cu LED de înaltă eficiență, precum și roțile cu un design cu cinci spițe divizate.
Instrumentele de top ale clasei
Panoul de instrumente conține un LCD multifuncțional, lumini de service și indicatoare pentru nivelul de combustibil, temperatura lichidului de răcire și vitezometrul. Centrul de sub afișaj este o a doua serie de lumini de avertizare care furnizează următoarele informații: avertizare blocare rolă, indicator DRL, rolă și frână de mână. Totul a fost conceput pentru a vă permite să vă concentrați pe condus, cu toate informațiile de care aveți nevoie dintr-o privire.
Perfect pentru călătorii lungi
Conducerea pe distanțe lungi nu a fost niciodată mai ușoară. Tehnologia avansată, ABS cu 3 canale și un sistem integrat de frânare pe disc pe cele trei roți oferă o experiență extraordinară de conducere fără a compromite siguranța. Pe lângă toate acestea, există, de asemenea, o mulțime de caracteristici care vă asigură că vă deplasați într-un confort suprem, cum ar fi scaunul pe două niveluri și un compartiment practic de stocare care conține o priză USB.
- MOTOR: Piaggio HPE mono-cilindru, 4-timpi
- CAPACITATE CILINDRICA: 278 cc
- CURSA X ALEZAJ: 75 mm x 63 mm
- PUTERE: 19 kW (25,8 HP) la 7750 rpm
- CUPLU: 26,1 Nm la 6250 rpm
- DISTRIBUTIE: Un singur arbore cu came (SOHC) cu 4 supape și tacheti cu role
- SISTEM ALIMENTARE: Injectie electronica
- APRINDERE: Electronica cu evacuare inductivă și avans variabil integrat în CPU de injecție. Sistem cu buclă închisă cu sondă Lambda pentru evacuare. Imobilizator electronic, blocare pompă de injecție când vehiculul este înclinat.
- Controlul tracțiunii: (ASR)
- RACIRE: Lichid
- UNGERE: Baie umeda
- STARTER: Electric
- TRANSMISIE: CVT cu servo cuplu
- AMBREIAJ: Automatic, centrifugal uscat
- NORME EMISIE: Euro 5
- SASIU: Leagăn dublu din oțel tubular de înaltă rezistență
- SUSPENSIE FATA: Patrulater articulat Sistem de blocare a suspensiilor electrohidraulice.
- SUSPENSIE SPATE: Amortizor hidraulic dublu cu arc pre-reglat într-una din cele 4 poziții
- FRANA FATA: Doua discuri 258 mm
- FRANA SPATE: Disc 240 mm
- JANTE FATA: Aliaj aluminiu 13″ x 3.00
- JANTE SPATE: Aliaj aluminiu 14″ x 3,75
- SISTEM FRANARE: ABS cu pedala de frana
- ANVELOPA FATA: Tubeless 110/70-13”
- ANVELOPA SPATE: Tubeless 140/70-14”
- LUNGIME/LATIME: 2000 mm / 800 mm
- DISTANTA INTRE ROTI: 1450 mm
- INALTIME SA: 780 mm
- CAPACITATE REZERVOR: 11 litri