DESCRIERE
PIAGGIO MP3 DEEP BLACK
Piaggio MP3 300 hpe este acum disponibil într-o ediție specială Deep Black, pentru o estetică și mai elegantă și minimalistă, care ajută la evidențierea performanței sale serioase. Poate fi condus cu permis de mașină, iar cu tehnologia sa exclusivă Piaggio pe trei roți, este perfect pentru a face față obstacolelor întâlnite în timpul navetei urbane cu stil și agilitate.
Putere si evolutie
Motorul de înaltă performanță de 300 cmc, în 4 timpi, 4 supape, răcit cu lichid, cu injecție electronică, optimizează performanța și oferă un control mai mare asupra consumului de combustibil. Fiecare detaliu al inimii sale care bate a fost reproiectat pentru a oferi o călătorie excepțional de lină, silențioasă și confortabilă, în timp ce puterea maximă ajunge la 19 kW (25,8 cai putere) la 7750 rpm și un cuplu maxim de 26,1 Nm la 6250 rpm.
Panou de bord
Panoul de bord conține trei elemente analogice sub forma unui afișaj LCD multifuncțional, lumini de avertizare și indicatoare care oferă acces instantaneu la detaliile cheie ale vehiculului. Direct sub afișaj, zona centrală găzduiește o a doua serie de patru lumini, alcătuită dintr-o alertă de rulare, DRL, activare a blocului de rulare și indicator al frânei de parcare. Linia de bord a fost concepută pentru a vă lăsa liber să vă concentrați pe călărie și să puteți vedea toate informațiile necesare dintr-o privire.
Elegant si modern
Acest simbol mobil al eleganței combină fără efort diversele sale elemente, de la puntea față în stil simplist până la coada elegantă. Completează aspectul un set de faruri duble cu LED-uri DLR ultra-eficiente și jante cu un design cu cinci spițe despicate.
Călătorește departe
Totul este despre un mers lină și să ajungi unde vrei cu ușurință si fără efort. Saua pe două niveluri înseamnă că fiecare călătorie este nu numai ultra-sigură, ci și o plăcere totală.
MOTOR Piaggio HPE mono-cilindru, 4-timpi
CAPACITATE CILINDRICA 278 cc
CURSA X ALEZAJ 75 mm x 63 mm
PUTERE 19 kW (25,8 HP) la 7750 rpm
CUPLU 26,1 Nm la 6250 rpm
DISTRIBUTIE Un singur arbore cu came (SOHC) cu 4 supape și tacheti cu role
SISTEM ALIMENTARE Injectie electronica
APRINDERE Electronica cu evacuare inductivă și avans variabilintegrat în CPU de injecție. Sistem cu buclă închisă cu sondă Lambda pentru evacuare. Imobilizator electronic, blocare pompă de injecție când vehiculul este înclinat. Controlul tracțiunii (ASR)
RACIRE Lichid
UNGERE Baie umeda
STARTER Electric
TRANSMISIE CVT cu servo cuplu
AMBREIAJ Automatic, centrifugal uscat
NORME EMISIE Euro 5
SASIU Leagăn dublu din oțel tubular de înaltă rezistență
SUSPENSIE FATA Patrulater articulat Sistem de blocare a suspensiilor electrohidraulice.
SUSPENSIE SPATE Amortizor hidraulic dublu cu arc pre-reglat într-una din cele 4 poziții
FRANA FATA Doua discuri 258 mm
FRANA SPATE Disc 240 mm
JANTE FATA Aliaj aluminiu 13″ x 3.00
JANTE SPATE Aliaj aluminiu 14″ x 3,75
SISTEM FRANARE ABS cu pedala de frana
ANVELOPA FATA Tubeless 110/70-13”
ANVELOPA SPATE Tubeless 140/70-14”
LUNGIME/LATIME 2000 mm / 800 mm
DISTANTA INTRE ROTI 1450 mm
INALTIME SA 780 mm
CAPACITATE REZERVOR 11 litri