DESCRIERE
Performanta de top
Pentru cei care caută ceva mai puternic decât versiunea de 125 cmc, Piaggio a dezvoltat Liberty 150 ABS. În timp ce aspectul și scuterul în sine sunt identice cu fratele ei mai puțin puternic, ceea ce este diferit este motorul cu un singur cilindru cu injecție de combustibil care, la fel ca restul familiei, beneficiază de i-get (Italian Green Experience Technology), dar oferă o putere de 9,3 kW. la 7500 rpm și un cuplu de 12,8 Nm la 6500 rpm, ceea ce înseamnă că are o mulțime de funcționare în toate condițiile, oferind în același timp o mare siguranță doar sub forma ABS-ului pe roțile din față. În ceea ce privește mediul, acesta rezistă și controlului, conform standardelor Euro 5. Din punct de vedere estetic, are același aspect elegant ca și anvelopele cu diametru mare (16” în față și 14” în spate), care sunt un element cheie în design și sunt o folie perfectă pentru un aspect atât de distinctiv. prezintă ca element decorativ vertical pe scutul frontal. Nu în ultimul rând, Liberty 150 ABS include două spații de depozitare care se pot încuia, cu o torpedou la îndemână în spatele scutului și un compartiment de sub șa suficient de mare pentru a ține o cască cu jet cu vizor.
Atenție la detalii
Nimic nu este lăsat la voia întâmplării cu Piaggio Liberty 150 ABS, de la luminile de parcare cu LED până la panoul de instrumente care combină inteligent tehnologia analogică cu cea digitală, unde vitezometrul mare ocupă locul de mândrie din panoul multifuncțional LCD.
Un scuter făcut pentru doi
Utilizatorul lui Piaggio Liberty 150 ABS poate fi sigur că se bucură de un confort maxim datorat ansamblului perfect sa-sol-picior-ghidon datorită unei înălțimi a seii de 787 mm și a unui scut frontal care oferă multă protecție, chiar și pe vreme ploioasă. Nici pasagerul nu este uitat, cu suporturi pentru picioare confortabile, solide și rabatabile și un sa lunga și încăpătoare.
Spatiu destul de mult pentru bagaje
Sunt prevăzute două compartimente: unul în spate protejat de o clapă cu deschidere controlată de blocul de pornire blocabil, celălalt în sub sa (accesat prin apăsarea unui buton de pe ghidon) capabil să găzduiască o cască jet cu vizor.
MOTOR i-get, un singur cilindru, 4 timpi
CAPACITATE 155 cc
ALEZAJ X CURSA 58 mm x 58.6 mm
PUTERE 9.3 kW / 7500 rpm
CUPLU 12,8 Nm at 6500 rpm
SISTEM ALIMENTARE Un singur arbore cu came cu trei supape (doua pentru admisie si una pentru evacuare)
ALIMENTARE COMBUSTIBIL Injectie electronica
SISTEM RACIRE Aer
STARTER Electric
CONSUM (WMTC CYCLE) 2.71 l/100km
EMISII CO² 63 g/km
NORMA EMISII CO2 Euro 5
SUSPENSIE FATA Furca telescopica hidraulica
SUSPENSION SPATE Mono amortizor hidraulic
SISTEM FRANARE Frana fata: 240-mm disc cu ABS Frana spate: 140-mm drum
ANVELOPA FATA Tubeless 90/80 – 16”
ANVELOPA SPATE Tubeless 100/80-14”
LUNGIME / LATIME 1945 mm / 690 mm
DISTANTA INTRE ROTI 1340 mm
INALTIME SA < 790 mm
CAPACITATE REZERVOR 6 litri (include 1.5 litri reserva)