DESCRIERE
Dezvoltat pe pistă, pregătit pentru orice drum
Tuono V4 Factory produce adrenalină, senzații puternice și distracție pură. Este dedicat unui public extrem de exigent, care il foloseste si pe pistă, avand componente exclusive, ce includ sistemul de suspensie semi-activă Öhlins Smart EC 2.0 ca standard.
Managementul electronic: performanță de neegalat
Alimentat de un patru cilindri în formă de V la 65 ° cu caracteristici unice, arhitectura îngustă în formă de V a permis o mai bună distribuție a maselor și construirea unui șasiu mai compact. Puterea maximă 175 CP la 11.350 rpm și cuplul maxim de 121 Nm la 9.000 rpm sunt acum conforme cu normele Euro 5, parțial datorita unui nou sistem de evacuare ușor. Noua unitatea de control Magneti Marelli ECU 11MP, cu capacități de calcul care îi permit să dezvolte algoritmi mai sofisticați în beneficiul gestionării și performanței si puterii.
Stabilitate și agilitate la curse
Șasiul, deja recunoscut ca o referință pentru eficiență și raspuns, evoluează datorită sosirii unei bascule din aluminiu mai ușoare. Această nouă componentă este concepută pentru a reduce masele și a crește stabilitatea, testată deja pe Aprilia în Campionatul Mondial SBK și dezvoltată pentru MotoGP.
Electronica sofisticata
Comenzile Aprilia sunt îmbunătățite în continuare cu introducerea comenzii reglabile a frânei motorului. Acum există, de asemenea, șase moduri de conducere, trei pentru pistă și trei pentru șosea: utilizatorul trebuie doar să aleagă modul care îi interpretează cel mai bine nevoile pentru a obține automat cea mai bună configurare a controlului tracțiunii, a controlului ridicarii rotii fata, a frânei motorului , ABS cat și alți parametri personalizabili.
Ergonomia în slujba performanței
„Noul design acordă o atenție deosebită ergonomiei prin introducerea unui nou rezervor de combustibil și a unei sei lasata cu 9 mm. Prin urmare, îmbunătățește pozitia utilizatorului, cu mai mult spațiu la bord și o poziție mai naturală și relaxată, chiar și pentru cei mai înalți.
Lumini rulare de zi
Designul este caracterizat de noua unitate de faruri triplă cu LED-uri, echipată cu lumini de zi DRL cu funcție de „lumini activate in curba”.
TUONO V4 FACTORY – SPECIFICATII TEHNICE
- TIP MOTOR Aprilia 4 cilindri longitudinal 65° V4, 4-timpi, sistem racire cu lichid, arbore cu came dublu (DOHC), patru supape pe cilindru
- CURSA&ALEZAJ 81 x 52.3 mm
- CAPACITATE MOTOR 1.077 cc
- RAPORT COMPRESIE 13.6:1
- PUTERE MAXIMA LA ARBORELE COTIT 175 HP (129 kW) la 11,350 rpm
- CUPLUL MAXIM LA ARBORELE COTIT 121 Nm la 9,000 rpm
ALIMENTARE ELECTRICA
- Airbox cu prize de aer din față. 4 corpuri de accelerație Marelli de 48 mm cu 8 injectoare și management motor Ride-By-Wire.
- TRANSMISIE: Cutie viteze tip caseta cu 6 viteze
- Schimbator viteze cu Aprilia Quick Shift si sistem electronic (AQS)
- AMBREIAJ Ambreiaj umed multi placa
- DISTRIBUTIE SECUNDARA
- Lant: Raport distributie: 42/15
- MANAGEMENTUL CONTROLULUI
- Platforma inertiala pe 6 axe, Sistem APRC (Aprilia Performance Ride
- Control) acesta include hartile (AEM), control frana motor (AEB), traction control (ATC), wheelie control (AWC), launch control (ALC), cruise control (ACC), speed limiter (APT). 6 moduri de condus (3 Road, 3 Track)
- SASIU Șasiu dublu aluminiu cu elemente presate și turnate. Reglare pentru poziția, înălțimea motorului, înălțimea basculei si amortizoare Öhlins cu gestiune electronica Smart EC 2.0
- SUSPENSIE FATA Furca Öhlins NIX ∅ 43 mm. Smart EC 2.0 management electronic. Cursa 120 mm
- SUSPENSIE SPATE Braț spate din aluminiu pentru bascula inversata;
- Amortizor unic Öhlins TTX cu piggy-back. Management electronic inteligent EC 2.0. Cursa 129 mm
- FRANE Fata: discuri duale din oțel inoxidabil flotante de 330-mm și flanșă din aluminiu cu 6 pini. Etriere radiale monobloc Brembo Stylema® cu pistoane opuse de 4 ± 30 mm. Placute sinterizate. Pompa radială și furtunul de frână cu insertie din metal
- Spate: diametru disc 220 mm ; Etrier Brembo cu doua pistoane separate. De 32mm. Placute sinterizate. Pompa cu rezervor integrat și furtun cu insertie metalica, ABS Bosch cu funcție de virare și 3 setări de hartă, echipat cu programul RLM (Rear Wheel Lift-up Mitigation)
- ROTI Jante din aliaj aluminiu Aprilia cu design in 3 spite
- Fata: 3.5”x17”
- Spate: 6”x17”
- ANVELOPE Radial tubeless.
- fata: 120/70 ZR 17
- spate: 200/55 ZR 17
DIMENSIUNI
- Distanta intre roti: 1452.4 mm
- Lungime: 2070 mm
- Latime: 810 mm
- Inaltime sa: 837 mm
- Headstock angle: 24.8°
- Trail: 99.9 mm
- GREUTATE 209 kg (90% combustibil)
- NORME EMISIE NOXE Euro 5
- CONSUM 7.20 litri/100 km
- CAPACITATE
- REZERVOR 17.9 litri (includ 4-litri rezerva)