DESCRIERE
Un Euro 5 cu o mie de emoții
Tuono V4 adoptă cele mai bune caracteristici ale unei motociclete sport pe șosea, care se presteaza și pentru distanțe mai mari. Confortul oferit de ghidonul ridicat și parbrizul mai mare. Pasagerul nu mai este un oaspete abia tolerat și beneficiază de o sa confortabilă și suporturi inferioare pentru picioare noi. Tuono V4 se gândește la noi orizonturi care să fie atinse rapid și astfel printre accesorii este disponibilă perechea de genti asimetrice dedicate.
Electronică de ultimă generație
Sistemele electronice Aprilia evoluează, dar rămân întotdeauna punctul de referință pentru cei mai pretențioși piloți. Noua generație de APRC, pachetul de sisteme de control derivate din curse, se integrează cu managementul electronic garantat de controlul complet integrat Ride-by-Wire. În plus, setările electronice sunt facilitate de noile comenzi de pe ghidonul, pentru a gestiona rapid controlul vitezei de croazieră și controlul tracțiunii.
Senzatie imediata si control maxim al condusului
Cadrul din aluminiu a lui Tuono V4 este mai stabil și mai ușor de gestionat ca niciodată. Conform tradiției, exploatează rezistența și flexibilitatea elementelor turnate și unite între ele prin sudare, pentru a oferi un raspuns imediat și un control maxim al conducerii. Noua bascula folosește aceeași tehnologie de construcție ca și cadrul, dar acum are șanțul de armare inferior și a fost simplificat.
Ecran de bord eficient și informații clare
Instrumentarea color TFT atinge dimensiunea de 5 “, prezintă o nouă organizare a informațiilor, care poate fi citită clar atât în condiții de lumină, cât și pe timp de noapte. Gestionarea parametrilor disponibili are loc cu ajutorul comenzilor intuitive.
Ergonomia în slujba performanței
„Noul design acordă o atenție deosebită ergonomiei prin introducerea unui nou rezervor de combustibil și a unei sei cu 9 mm mai jos. Prin urmare, îmbunătățește integrarea utilizatorului în carenaj, cu mai mult spațiu la bord și o poziție de drum mai naturală și relaxată, chiar și pentru cei mai înalți.
Pilot fericit, pasager fericit
Tuono V4 este versiunea de touring, are un ghidon ridicat, un parbriz mai lat si inalt și o șa de dimensiuni generoase. Este proiectat pentru a restabili confortul chiar și cu un pasager:o sa mai mare dedicată acestuia, precum și un mâner funcțional de sprijin și suporturi de picioare coborâte pentru a menține picioarele mai puțin îndoite.
TUONO V4 – SPECIFICATII TEHNICE
- TIP MOTOR Aprilia 4 cilindri longitudinal 65° V4, 4-timpi, sistem racire cu lichid, arbore cu came dublu (DOHC), patru supape pe cilindru
- CURSA&ALEZAJ 81 x 52.3 mm
- CAPACITATE MOTOR 1.077 cc
- RAPORT COMPRESIE 13.6:1
- PUTERE MAXIMA LA
- ARBORELE COTIT 175 HP (129 kW) la 11,350 rpm
- CUPLUL MAXIM LA ARBORELE COTIT 121 Nm la 9,000 rpm
- ALIMENTARE ELECTRICA
- Airbox cu prize de aer din față. 4 corpuri de accelerație Marelli de 48 mm cu 8 injectoare și management motor Ride-By-Wire.
- TRANSMISIE Cutie viteze tip caseta cu 6 viteze
- Schimbator viteze cu Aprilia Quick Shift si sistem electronic (AQS)
- AMBREIAJ Ambreiaj umed multi placa
- DISTRIBUTIE SECUNDARA
- Lant: Raport distributie: 40/15
- MANAGEMENTUL CONTROLULUI
- Platforma inertiala pe 6 axe, Sistem APRC (Aprilia Performance Ride Control) acesta include hartile (AEM), control frana motor (AEB), traction control (ATC), wheelie control (AWC), launch control (ALC), cruise control (ACC), speed limiter (APT). 6 moduri de condus (3 Road, 3 Track)
- SASIU Șasiu dublu aluminiu cu elemente presate și turnate. Reglare pentru poziția, înălțimea motorului, înălțimea basculei si amortizor de directie Sachs
- SUSPENSIE FATA Furca Sachs cu brate ∅ 43, reglabila pe compresie si revenire , cursa 120 mm
- SUSPENSIE SPATE Bascula inversata. Amortizor Sachs reglabil: compresie hidraulică și amortizare de revenire și preîncărcare a arcului, cursă de 129 mm
- FRANE Fata: discuri duale din oțel inoxidabil flotante de 330-mm și flanșă din aluminiu cu 6 pini. Etriere radiale monobloc Brembo Stylema® cu pistoane opuse de 4 ± 30 mm. Placute sinterizate. Pompa radială și furtunul de frână cu insertie din metal
- Spate: diametru disc 220 mm ; Etrier Brembo cu doua pistoane separate. De 32mm. Placute sinterizate. Pompa cu rezervor integrat și furtun cu insertie metalica, ABS Bosch cu funcție de virare și 3 setări de hartă, echipat cu programul RLM (Rear Wheel Lift-up Mitigation)
- ROTI Jante din aliaj aluminiu Aprilia cu design in 3 spite
- Fata: 3.5”x17”
- Spate: 6”x17”
- ANVELOPE Radial tubeless.
- fata: 120/70 ZR 17
- spate: 190/55 ZR 17 (alternativ: 190/50 ZR 17)
- DIMENSIUNI Distanta intre roti: 1452.4 mm
- Lungime: 2070 mm
- Latime: 810 mm
- Inaltime sa: 837 mm
- Headstock angle: 24.8°
- Trail: 99.9 mm
- GREUTATE 209 kg (90% combustibil)
- NORME EMISIE NOXE Euro 5
- CONSUM 7.20 litri/100 km
- CAPACITATE
- REZERVOR 17.9 litri (includ 4-litri rezerva)
- GAMA CULORI Tarmac Grey, Glacier White