DESCRIERE
GO BEYOND, RIDE FACTORY
Să fii o versiune Factory înseamnă să adaugi acel nivel suplimentar de excelență tehnologică și plăcere maximă de condus la standardele deja ultra-înalte stabilite de Tuono 660. Mai multă putere și mai puțină greutate pentru o performanță îmbunătățită sunt însoțite de un pachet electronic complet și suspensie reglabilă, astfel încât sa ai întotdeauna controlul total.
Tuono 660 Factory redefinește tărâmurile posibilităților.
Greutate mai mică, mai multa performanta
Versiunea Factory a lui Tuono 660 îmbunătățește și mai mult raportul greutate/putere. O etapă posibilă datorită unei baterii cu litiu noi și ușoare, care ajută la reducerea greutății totale cu aproximativ 2 kg. Rezultatul final este o greutate proprie de 181 kg care, combinată cu suspensia complet reglabilă atât față, cât și spate, face ca Tuono 660 Factory să fie și mai eficient și mai captivant.
Cucerește fiecare drum
Puterea maximă creste de la 95 CP ai lui Tuono 660 la 100 CP ai lui Tuono 660 Factory. Motorul este mai rapd, de asemenea, datorită adoptării unei transmisii finale mai scurte, cu un pinion cu 16 dinți, cu unul mai puțin decât Tuono 660. Nu este disponibil în versiunea A2
Mai rău, întotdeauna Tuono
Tuono 660 Factory își face față numelui datorită parbrizului integrat cu cadrul, secretul tuturor bicicletelor naked Aprilia care oferă protecție și garantează o călătorie mereu activă și dinamică. Varianta grafică Factory Dark subliniază și mai mult caracterul său sportiv, la fel ca și protectia sa pasager, vopsită în negru și roșu, furnizată standard împreună cu șa și suporturile pentru picioare pentru pasager.
TUONO 660 FACTORY- SPECIFICATIE TEHNICA
Motor
Capacitate motor |
Aprilia cu 2 cilindri paraleli, orientat spre înainte, în patru timpi, răcit cu lichid, cu radiator și schimbător de căldură apă-ulei, DOHC cu lanț pe partea dreaptă, patru supape pe cilindru
659 cc |
Raport Compresie | 13,5:1 |
Putere maxima | 100 HP (73.5 kW) la 10,500 rpm |
Cuplu maxim la arbore
cotit |
67.0 Nm (6.83 kgm) la 8,500 rpm |
Cadru | Șasiu din aluminiu cu fascicul dublu cu cadru suport detașabil pentru susținerea seii |
Alimentare
Transmisie |
Airbox cu aerisire frontală. 2 corpuri de acceleratie Ø48 mm, management
Ride-by-wire 6 viteze cu Aprilia Quick Shift (AQS) in sus și jos |
Suspensie fata |
Furcă inversa Kayaba Ø 41 mm cu arc de sus, știfturi din aluminiu pentru fixarea etrierelor radiale. Reglarea compresiei și preîncărcării arcului. Cursa roata de 110 mm |
Suspensie spate | Brat basculant asimetric din aluminiu. Monoamortizor cu piggy-back, rebound, compresie si reglare a preincarcarii arcului. Curs roată: 130 mm |
Frane fata | Disc dublu cu diametrul de 320 mm. Etriere radiale Brembo cu 4 pistoane de 32 mm opuse orizontal. Pompă radială și furtun de frână cu insertie metalica |
Frane spate | disc cu diametrul de 220 mm; Etrier Brembo cu două pistoane separate de
Ø34 mm. Conducta frana cu insertie metalica |
ABS | Multi-map Cornering ABS |
Roata fata
Roata spate |
3.5”x17” anta din aliaj de aluminiu. Anvelopă radială fără cameră: 120/70 ZR 17”
5.5”x17” anta din aliaj de aluminiu. Anvelopă radială fără cameră: 180/55 ZR 17 (alternatively 180/60 ZR17) |
Inaltime sa | 820 mm |
Management electronic |
6-axis IMU, sistem APRC ce include ATC (traction control), AWC (wheelie control), AEB (engine brake) AEM (engine mapping), ACC (cruise control), 5 moduri de condus (Road and Track, 3 pre-set and 2 customzabile) |
Greutate cu fluide | 181 kg |
Clasa emisii | Euro 5 |
Consum | 4,90 litri/100km |
Emisii CO2 | 116 g/km |
Capacitate rezervor | 15 litri (4 rezerva) |