Specificatii tehnice:
Motorizare | Monocilindru in 4 timpi 350 cc |
Putere | 39,5 PS la 9500 R.P.M. |
Cutie viteze | 6 trepte |
Cuplu | 32,8 Nm /7.500 R.P.M. |
Răcire | pe lichid |
Capacitate rezervor | 17 litri |
Consum de carburant | 3,67 L/ 100 km (WMTC3) |
Înălțime șa | 816 mm |
Greutate la plin | 188 kg |
Roată față | 120/70- 17 RADIAL |
Roată spate | 160/60-17 RADIAL |
Frână față | pe disc – 320 mm |
Frână spate | pe disc – 265 mm |
Amortizare față | Furcă telescopică inversata |
Amortizare spate | Monoamortizor cu arc reglabil |
Sistem de frânare | ABS față-spate |
Dimensiuni (Lxlxh) (mm) | 2070 x 845 x 1120 |
Ampatament (mm) | 1380 |
Moduri de condus ECO & SPORT

Rezervor de combustibil de 17 litri

Ecran TFT color
Afișajul color TFT/LCD de înaltă rezoluție (HD), de înaltă luminozitate (HB), cu tehnologie IPS pentru un unghi de vizualizare mai larg oferă ajustarea automată a nivelului de luminozitate în funcție de condițiile de iluminare ambientală.
Are patru interfețe tematice personalizate pentru ca conducatorul să o aleagă pe cea care i se potrivește.
Are caracteristici precum conectivitate la telefonul mobil, partajarea ecranului de navigare, oglindirea ecranului, indicator de redare a muzicii prin Bluetooth și capacitatea de a răspunde la apeluri. De asemenea, informează în timp real despre temperatura și presiunea anvelopelor.

Lumini LED complete
Iluminarea completă cu LED produce performanțe mai bune pentru o siguranță maximă a conducatorilor.
Farul rotund este frumos accentuat cu lumini de zi (DRL) în formă de inel și o bară plată unghiulară din aluminiu, cu marca ZONTES proiectată din partea din dreapta a farului.
Elementele decorative de protecție adaugă un farmec aparte semnalizatoarelor.
Designul cozii urmează o abordare minimalistă, lumina din spate venind ca o continuare a mânerelor de prindere ascunse ale pasagerului din față.






Oglinzi „café racer” și protecție pentru maini

Întrerupătoare și butoane iluminate
Comutatoare noi, moderne, ușor de utilizat, cu iluminare de fundal ascunsă, care impresionează noaptea.
Deschiderea capacului de combustibil, deschiderea șeii și deblocarea volanului se fac electric, sporind nivelul de confort pentru conducatorul GK 350.
Comutatoarele interne suplimentare care controlează funcțiile suplimentare ale motocicletei sunt rezistente la apă IP67.

Port USB dublu QC3.0

Sistem de suspensie excelent

Șa cu design unic
Tehnologia sa unică de producție face spuma moale și confortabilă, fără a se deforma.

Furcă spate din aluminiu turnat armat

Pedale reglabile din aluminiu






Design impresionant al evacuării
Este realizat din oțel inoxidabil, rezistent la temperaturi ridicate și scăzute, asigurând o durată de viață lungă.

Etrier de frână radial & BOSCH ABS
Cu un capac de protecție atrăgător, frâna cu disc din față măsoară 320 mm, cu un etrier radial cu 4 pistoane în față și 265 mm în spate.
Frânele cu discuri mari, maneta reglabilă în 4 poziții și pedala reglabilă în 3 poziții și sistemul de frânare ABS cu două canale de la BOSCH contribuie la un sistem de frânare excelent, atât ca feeling, cât și ca siguranță.

Cadru de înaltă rezistență
și distribuție a greutății 50:50
Noul șasiu reduce eficient vibrațiile motorului. Secțiunea frontală ranforsată a șasiului maximizează rigiditatea pentru o experiență de condus dinamică.
GK 350 realizează distribuția ideală a greutății, cu un procent de 50:50, oferind o manevrabilitate și mai bună.

Sistem de monitorizare a presiunii în pneuri TPMS

Jante radiale
Anvelope fără cameră
Jantele cu spițe au un design special pentru utilizarea anvelopelor fără cameră, cu spițele situate circumferențial jantei, pe janta roții.
Anvelopele sunt de tip Radial, dimensiuni 120/70-17 fata si 160/60-17 spate.

Motor cu raport ridicat de compresie
Noul motor ZONTES 350, datorită raportului său ridicat de compresie de 12,3:1 , oferă performanțe ridicate cu un consum mai mic.
Motor cu patru supape, răcit cu lichid, cu o putere de 39,5 CP la 9.500 rpm.
Cu doi arbori cu came în cap și lubrifiere cu carter lichid, acesta afișează un cuplu maxim de 32,8 Nm la 7.500 rpm.
Cutia de viteze este cu șase trepte, iar puterea este asigurată de injecția electronică BOSCH . Unitatea BOSCH EFI de ultimă generație, pe lângă injecția de combustibil, optimizează funcționarea ventilatorului radiatorului, funcțiile sport și de economisire a combustibilului.

Ambreiaj dublu
