SUMAR
- No products in the cart.
Total:
€0
Toate modelele Honda noi, beneficiază de Garanție Extinsă Premium, 2+2 ani sau 200.000 km, pentru ca tu să te bucuri de confort și siguranță.
Toate modelele Honda noi, beneficiază de Garanție Extinsă Premium, 2+2 ani sau 200.000 km, pentru ca tu să te bucuri de confort și siguranță.
Toate modelele Honda noi, beneficiază de Garanție Extinsă Premium, 2+2 ani sau 200.000 km, pentru ca tu să te bucuri de confort și siguranță.
Toate modelele Honda noi, beneficiază de Garanție Extinsă Premium, 2+2 ani sau 200.000 km, pentru ca tu să te bucuri de confort și siguranță.
Toate modelele Honda noi, beneficiază de Garanție Extinsă Premium, 2+2 ani sau 200.000 km, pentru ca tu să te bucuri de confort și siguranță.
Ochii tăi trebuie să se adapteze. În afară de câteva detalii din aluminiu, întreaga motocicletă este învăluită de un negru intens.
Senzații tari într-un mediu sigur și confortabil. Noul Hornet 500 este proiectat pentru a oferi o experiență optimă de condus. Modelul întruchipează esența a tot ceea ce o motocicletă ar trebui să fie.
Fiecare zi este o călatorie. Începe ziua cu noul CB650R. Stilul Neo Sports Café este gata sa te conducă într-o aventură urbană de neuitat.
Brosura informativa E-Clutch: CLICK AICI
Fiecare zi este o călatorie. Începe ziua cu noul CB650R. Stilul Neo Sports Café este gata sa te conducă într-o aventură urbană de neuitat.
Clasic și elegant, V7 SPECIAL se mândrește cu o personalitate inconfundabilă. Fidel rădăcinilor sale și actualizat cu noul motor de 850cc, V7 SPECIAL are toată puterea și frumusețea pe care le așteptați de la un Moto Guzzi autentic. Este o pictogramă atemporală, dar cu toate conforturile unei motociclete moderne care îi sporesc performanța, siguranța și plăcerea de a conduce. Ideal pentru cei care nu vor să conducă un vehicul ca mulți alții și pentru oricine dorește să se urce în șaua unei adevărate legende.
În 1962 am lansat CL72, primul nostru scrambler de stradă. Este timpul pentru un model nou, conceput pentru străzile de astăzi.
Displacement : 744 cc
Bore: 80 mm
Travel: 74 mm
Timing system: 2 valves with light alloy pushrods and rockers
Max Power: 38 kW (52 HP) at 6200 rpm
Maximum torque at crankshaft: 60 Nm at 4900 rpm
Exhaust system: 3-way catalytic converter with double lambda probe
Cooling: Air
Frame: double cradle tubular frame in ALS steel with detachable elements
Wheelbase: 1463 mm
Trail: 106 mm
Headstock angle: 26.4°
Front suspension: Ø 40 mm hydraulic telescopic fork
Travel: 130 mm
Rear suspension: die cast light alloy swing arm with 2 shock absorbers with adjustable spring preload
Wheel travel: 93 mm (shock absorber travel 80 mm)
Front Brake: Ø 320 mm stainless steel floating discs, Brembo callipers with 4 differently sized
opposed pistons
Rear brake: Ø 260 mm, stainless steel disc, floating calliper with 2 pistons
Front wheel: 18″ spoked 100/90 (110/80 R18 as alternative)
Rear wheel: 17″ spoked 130/80
Saddle height: 770 mm
Length: 2,185 mm
Height: 1110 mm
Minimum ground clearance: 150 mm
Fuel tank capacity: 21 litres (including 4 litre reserve)
Kerb weight: 193 kg
Kerb weight*: 213 kg