SUMAR
- No products in the cart.
Total:
€0
Pret varianta cu: Transmisie automata (DCT) 13.351 +TVA ̶1̶3̶.̶9̶0̶7̶ ̶+̶ ̶T̶V̶A̶
Toate modelele Honda noi, beneficiază de Garanție Extinsă Premium, 2+2 ani sau 200.000 km, pentru ca tu să te bucuri de confort și siguranță.
Toate modelele Honda noi, beneficiază de Garanție Extinsă Premium, 2+2 ani sau 200.000 km, pentru ca tu să te bucuri de confort și siguranță.
Varianta DTC: 12.550 Euro TVA inclus
Toate modelele Honda noi, beneficiază de Garanție Extinsă Premium, 2+2 ani sau 200.000 km, pentru ca tu să te bucuri de confort și siguranță.
Varianta DTC: 12.550 Euro TVA inclus
Pretul pentru varianta DCT este 14.750 Euro TVA inclus ̶̶̶15.750 ̶E̶u̶r̶o̶T̶V̶A̶ inclus
Toate modelele Honda noi, beneficiază de Garanție Extinsă Premium, 2+2 ani sau 200.000 km, pentru ca tu să te bucuri de confort și siguranță.
Toate modelele Honda noi, beneficiază de Garanție Extinsă Premium, 2+2 ani sau 200.000 km, pentru ca tu să te bucuri de confort și siguranță.
Toate modelele Honda noi, beneficiază de Garanție Extinsă Premium, 2+2 ani sau 200.000 km, pentru ca tu să te bucuri de confort și siguranță.
Toate modelele Honda noi, beneficiază de Garanție Extinsă Premium, 2+2 ani sau 200.000 km, pentru ca tu să te bucuri de confort și siguranță.
Toate modelele Honda noi, beneficiază de Garanție Extinsă Premium, 2+2 ani sau 200.000 km, pentru ca tu să te bucuri de confort și siguranță.
Toate modelele Honda noi, beneficiază de Garanție Extinsă Premium, 2+2 ani sau 200.000 km, pentru ca tu să te bucuri de confort și siguranță.
Toate modelele Honda noi, beneficiază de Garanție Extinsă Premium, 2+2 ani sau 200.000 km, pentru ca tu să te bucuri de confort și siguranță.
Născută pe circuit, proiectată pentru viteză și control absolut folosind tehnologia din MotoGP pentru motor, șasiu și aerodinamică.
Toate modelele Honda noi, beneficiază de Garanție Extinsă Premium, 2+2 ani sau 200.000 km, pentru ca tu să te bucuri de confort și siguranță.
Toate modelele Honda noi, beneficiază de Garanție Extinsă Premium, 2+2 ani sau 200.000 km, pentru ca tu să te bucuri de confort și siguranță.
Noul NC750X este pregătit pentru orice aventură. Fie că mergi în oraș sau la drum lung, cutia automată cu dublu ambreiaj DCT iți va oferi tot confortul de care ai nevoie.
Model cutie manuala: HONDA NC 750 X ( MANUALA )
Noul model NC750X este aventurierul seriei NC750; este, de asemenea, un model pe care te poți baza, zi de zi – indiferent dacă faceți naveta sau dacă mergeți de plăcere. Motorul cu o capacitate cilindrică de 745 cc, cu un arbore cotit la 270 grade, reprezintă puterea interioară a motocicletei. Dezvoltă un cuplu liniar extraordinar și – datorită evacuării – emite un sunet plăcut ce seamană cu bătăile inimii.
Model cutie automata: HONDA NC 750 X ( DCT )
Ochii tăi trebuie să se adapteze. În afară de câteva detalii din aluminiu, întreaga motocicletă este învăluită de un negru intens.
Încă de la introducerea primului model de 1000 cc în anul 1975, aceasta a fost motocicleta perfectă pentru călătorii lungi cu un maxim de confort și lux.
Clasic și elegant, V7 SPECIAL se mândrește cu o personalitate inconfundabilă. Fidel rădăcinilor sale și actualizat cu noul motor de 850cc, V7 SPECIAL are toată puterea și frumusețea pe care le așteptați de la un Moto Guzzi autentic. Este o pictogramă atemporală, dar cu toate conforturile unei motociclete moderne care îi sporesc performanța, siguranța și plăcerea de a conduce. Ideal pentru cei care nu vor să conducă un vehicul ca mulți alții și pentru oricine dorește să se urce în șaua unei adevărate legende.
O versiune care împinge la limită caracteristicile tipice Touring și Roadster, V100 Mandello S are finisaje speciale, o suită mai extinsă de dotari standard și o serie de clopoței și fluiere tehnologice concepute pentru a oferi o călătorie mai sigură, mai plină de viață și mai stimulativă. Bazându-se pe peste un secol de inovație Moto Guzzi, sintetizeaza pura plăcere de a conduce pe două roți.
Displacement : 744 cc
Bore: 80 mm
Travel: 74 mm
Timing system: 2 valves with light alloy pushrods and rockers
Max Power: 38 kW (52 HP) at 6200 rpm
Maximum torque at crankshaft: 60 Nm at 4900 rpm
Exhaust system: 3-way catalytic converter with double lambda probe
Cooling: Air
Frame: double cradle tubular frame in ALS steel with detachable elements
Wheelbase: 1463 mm
Trail: 106 mm
Headstock angle: 26.4°
Front suspension: Ø 40 mm hydraulic telescopic fork
Travel: 130 mm
Rear suspension: die cast light alloy swing arm with 2 shock absorbers with adjustable spring preload
Wheel travel: 93 mm (shock absorber travel 80 mm)
Front Brake: Ø 320 mm stainless steel floating discs, Brembo callipers with 4 differently sized
opposed pistons
Rear brake: Ø 260 mm, stainless steel disc, floating calliper with 2 pistons
Front wheel: 18″ spoked 100/90 (110/80 R18 as alternative)
Rear wheel: 17″ spoked 130/80
Saddle height: 770 mm
Length: 2,185 mm
Height: 1110 mm
Minimum ground clearance: 150 mm
Fuel tank capacity: 21 litres (including 4 litre reserve)
Kerb weight: 193 kg
Kerb weight*: 213 kg