Lansarea oricărui nou model „R” a fost întotdeauna un moment de cotitură pentru Yamaha, iar R9 nu face excepție. Deși această generație complet nouă de modele Supersport marchează începutul unui nou capitol, povestea rămâne aceeași datorită identității R9 născute cu ADN-ul de curse al Yamaha. De la tehnologia dezvoltată pentru curse la modelele de design MotoGP, R9 este un produs al curselor Yamaha la cel mai înalt nivel.
* Tarifele exacte ale unitatilor vor fi confirmate prin oferta trimisă prin e-mail.
* Ofertele sunt disponibile in limita stocului. * Pretul in lei va fi calculat la cursul de referinta BNR +1% din ziua platii.
R9 preia tehnologia dovedită, derivată din cea pentru curse, și o combină cu apreciata platformă de motor în trei cilindri care a revoluționat marca Yamaha în ultimul deceniu. Combinația dintre acest motor faimos, cu cuplu ridicat, și manevrabilitatea renumită, cu precizie de curse, a Yamaha creează un model Supersport perfect echilibrat, demn de statutul său de emblemă a seriei R.
Păstrând multe dintre caracteristicile de design inspirate de MotoGP, care au devenit sinonime cu modelele Supersport de la Yamaha, R9 progresul așteptat de la o nouă generație, în timp ce suspensia de nivel R1 și frânele față Brembo oferă nivelurile de precizie, manevrabilitate și agilitate pentru care gama Supersport de la Yamaha este renumită.
Motor CP3 de 890 cmc, răcit cu lichid, în 4 timpi și 3 cilindri
R9 este propulsat de premiatul motor Yamaha CP3, de 890 cmc, în trei cilindri, DOHC, cu 4 supape pe cilindru, răcit cu lichid și cu injecție de combustibil. Alezaj și cursă de 78 mm x 62 mm și 11,5: Raportul de compresie oferă atât cuplu excelent, cât și putere amplă, care, împreună cu controlul fin oferit de controlul electronic al accelerației Yamaha (YCCT), oferă performanțe optime atât pe pistă, cât și pe șosea. Raportul final, sincronizarea aprinderii și cartografierea combustibilului sunt toate optimizate pentru performanța Supersport.
Cel mai ușor cadru Deltabox din aluminiu de la un model Yamaha Supersport
Dezvoltat special pentru R9, cadrul deltabox din aluminiu turnat gravitațional a avut rigiditatea reglată pentru performanța sportivă la sarcini atât reduse, cât și ridicate.Greutatea independentă a cadrului, de 9,7 kg, îl face cel mai ușor cadru utilizat vreodată pentru un model Supersport Yamaha. Acest șasiu ușor permite ca greutatea totală a R9 să fie de numai 195 kg, ceea ce duce la un raport optim între putere și greutate.
Caroserie aerodinamică agresivă cu aripioare pentru forța de apăsare
R9 este una dintre cele mai eficiente din punct de vedere aerodinamic motociclete Yamaha de până acum, fapt care se datorează unei combinații de design al carenajului frontal, dezvoltat prin teste extinse în tunelul aerodinamic. Aripioarele pentru forța de apăsare, care se află imediat sub faruri, reduc ridicarea părții frontale și îmbunătățesc contactul cu suprafața drumului. Acțiunea independentă a aripioarelor reduce ridicarea roții din față cu până la 6–7 %, iar când acestea sunt combinate cu eleronul din partea din față, de sub canalul în formă de M, efectul este crescut până la aproximativ 10 % în timpul virajelor.
Cilindru principal față Brembo și etriere Stylema cuplate cu discuri de frână de 320 mm
R9 este dotat cu etrierele monobloc Brembo Stylema, inspirate de cele utilizate pentru curse, care sunt ușoare, rigide și proiectate pentru a asigura niveluri superioare de control și stabilitate în timpul frânării. Furtunurile de frână din plasă de inox și discurile față mari, de 320 mm, oferă o funcționare uniformă excelentă și o senzație controlabilă, în special la frânare puternică. Cilindrul principal radial Brembo este dotat cu un piston care se deplasează într-o direcție paralelă cu maneta de frână, aplicând presiunea într-o manieră liniară, în timp ce pilotul trage de manetă, dându-i un sentiment rafinat de control.
Suspensie KYB de generație nouă complet reglabilă
Noua furcă frontală inversată KYB de 43 mm a fost complet reproiectată și dispune acum de reglaje individuale pentru amortizarea la revenire și compresie pe tuburile din stânga și din dreapta ale furcii. Fiecare poate fi reglat individual, cu tubul din dreapta pentru amortizarea de revenire și cel din stânga pentru compresie, atât la viteză mare, cât și la viteză mică. Amortizorul din spate este reglabil pentru preîncărcare, amortizare la revenire, amortizare în compresie și înălțime de pilotare. Noua configurație contribuie la amortizare extrem de precisă, oferind un feedback mai bun de la pistă sau suprafața drumului.
Sistemul Yamaha de control al deplasării cu setări personalizabile
Cele trei moduri de rulare integrate, „Sport”, „Stradă” și „Ploaie”, cu setări din fabrică cu diferite niveluri de intervenție pentru a se potrivi unor condiții variate, sunt completate de opțiunea de a preseta două moduri personalizate și patru moduri pentru pistă.
Sisteme de sprijin pentru pilot sensibil la aplecare, inclusiv controlul tracțiunii, controlul alunecării și controlul frânei
Dezvoltat direct din sistemele electronice de pe R1, sistemul IMU de înaltă tehnologie cu șase axe de la R9 măsoară constant accelerația în direcțiile spre înainte-înapoi, în sus-jos și spre stânga-dreapta, precum și viteza unghiulară în direcțiile de tangaj, ruliu și derivă ale motocicletei. IMU poate să trimită date în timp real către ECU, care controlează suita de sisteme electronice de asistență pentru pilot, inclusiv sistemul de control al tracțiunii (TC) sensibil la înclinare, sistemul de control al patinării (SCS) și sistemul de control al frânării (BC).
Moduri de putere, control al demarării și control al ridicării
Sunt disponibile patru moduri diferite de livrare a puterii (PWR) pentru a regla sportivitatea caracteristicilor motorului, în timp ce controlul ridicării (Lift Control – LIF) reduce și ajută la reglarea ridicării roții din față în timpul accelerării. Sistemul de control al demarării (LC) în stilul curselor permite pilotului să demareze de pe loc în cel mai rapid și mai eficient mod posibil – ideal pentru pista de curse.
Control al frânei de motor și regulator de alunecare spate
Nivelul frânării motorului poate fi modificat cu două setări EBM, prima opțiune oferind un nivel mai ridicat de frânare, iar a doua reducând efectul frânării atunci când pilotul nu mai accelerează. Atunci când roata spate se blochează din cauza frânării de motor excesive, sistemul de reglare a alunecării spate (BSR) controlează cuplul motorului pentru a oferi susținere. Acest sistem excelează în cazul scenariilor cu aderență redusă.
Afișaj TFT de 5″ cu conectivitate completă
Afișajul TFT complet color de 5″ al modelului R9 poate fi personalizat cu una dintre cele patru teme selectabile, în timp ce modul de pistă afișează informații care sunt relevante doar în timpul pilotării pe pistă, inclusiv un cronometru pentru ture. Afișajul poate fi conectat la un smartphone prin aplicația MyRide de la Yamaha, permițând afișarea apelurilor telefonice, a mesajelor și a altor informații pe tabloul de bord.
Echipament special pentru curse, inclusiv ghidon retezat și sistem rapid de schimbare a vitezelor (QSS) din a treia generație
Modelul R9 este echipat cu echipament special pentru curse, pentru a permite nivelul de performanță așteptat de la un model Yamaha Supersport. Ghidonul retezat contribuie la poziția de pilotare sportivă, în timp ce manetele de frână și de ambreiaj sunt reglabile pentru a se potrivi nevoilor fiecărui pilot în parte. Motocicleta este echipată cu sistemul rapid de schimbare a vitezelor de la Yamaha, din a treia generație, care permite trecerea în treptele superioare și inferioare fără ajutorul ambreiajului, pentru o performanță și mai eficientă la schimbarea vitezelor. Jantele ușoare din aluminiu turnat sunt echipate cu anvelope Bridgestone Battlax Hypersport RS11, pentru niveluri maxime de aderență și contact.
Înregistrați și analizați datele de pilotare cu Y-TRAC
Aplicația Y-Trac ridică nivelul de experiență Supersport, permițând piloților să-și îmbunătățească pilotarea pe pistă și performanțele prin unelte disponibile de obicei doar piloților profesioniști. Derivată din tehnologia pentru curse, aplicația Y-Trac oferă posibilitatea de a înregistra și a analiza date privind pilotarea cu o tehnologie de nivel profesional pentru toate nivelurile de piloți, de la începători la profesioniști.
MOTOR
Tip motor
4 timpi, Răcit cu lichid, DOHC, 4-supape, 3-cilindri
Capacitate cilindrică
890 cmc
Alezaj X Cursă
78,0 mm × 62,1 mm
Compresie
11,5 : 1
Putere maximă
87,5 kW (119,0 PS) la 10.000 rpm
Cuplu maxim
93,0 N・m (9,5 kgf・m)/7000 rpm
Sistem de ungere
Carter umed
Tip ambreiaj
Umed, Disc multiplu
Sistem de aprindere
TCI
Sistem de aprindere
Electric
Sistem de transmisie
Angrenaj constant, 6-viteze
Transmisie finală
Lanţ
Carburator
Injecţie de carburant
SASIU
Cadru
Diamant
Unghi rolă de direcţie
22°35′
Traseu
94 mm
Sistem suspensie faţă
Furcă telescopică, Ø 43 mm
Sistem suspensie spate
suspensie de legătură, Basculă
Cursă faţă
120 mm
Cursă spate
118 mm
Frână faţă
Frână hidraulică cu disc dublu, Ø 320 mm
Frână spate
Frână hidraulică cu disc simplu, Ø 220 mm
Anvelopă faţă
120/70ZR17M/C (58W) fără cameră
Anvelopă spate
180/55ZR17M/C (73W) fără cameră
DIMENSIUNI
Lungime totală
2.070 mm
Lăţime totală
705 mm
Înălţime totală
1.180 mm
Înălţimea scaunelor
830 mm
Baza roţilor
1.420 mm
Gardă minimă la sol
140 mm
Greutate la plin (inclusiv plin de benzină şi de ulei)
195 kg
Capacitate rezervor carburant
14 l
Capacitate rezervor ulei
3,50 l
Cat costa o motocicleta ( ATV / UTV, Scuter…) ?
Pentru toate detaliile de care aveti nevoie, echipa moto24 va sta la dispozitie. Trebuie doar sa completati formularul de contact din pagina de prezentare a vehiculului dorit si un consilier de vanzari va va contacta in cel mai scurt timp posibil.
Disponibilitate si livrare
Stocul unitatilor comercializate este unul dinamic, ceea ce influenteaza livrarea finala. Pentru unitatile din stoc si achitate integral, livrarea se face in maxim 48 de ore. Pentru unitatile care nu se afla in stocul nostru fizic, durata de livrare se poate prelungi in functie de disponibilitatea furnizorului. Detaliile despre timpul de asteptare se vor comunica transparent clientului.
Pot cumpara o motocicleta noua prin programul Rabla?
Da, puteti cumpara motociclete si scutere prin programul Rabla. Se califica orice motocicleta a marcilor KTM, Husqvarna, Gas-Gas, CFMOTO care emite maxim 120g CO2/km.
Cum pot intra in posesia documentatiei necesare imatriculari?
Documentele necesare inmatricularii va vor fi inmanate odata cu livrarea motocicletei / atv-ului sau la un anumit interval de timp dupa (comunicat in prealabil la momentul vanzarii). Termenul este influentat de eliberarea Cartii de Identitate de catre Registrul Auto Roman.
Cum se realizeaza intretinerea ATV-ului?
Toate indicatiile de intretinere a vehiculului dvs se afla specificate in Carnetul de garantie pe care il primiti la cumparare. Intervalele de revizii sunt, de asemenea, specificate in Carnetul de garantie. Va sfatuim sa il cititi cu atentie pentru o functionare cat mai buna indelungata a noii dvs achizitii.
Se poate cumpara in rate sau leasing?
Da, puteti cumpara o motocicleta in rate sau leasing. Magazinul nostru lucreaza cu mai multe firme de leasing/creditare . Oferim consultanta pentru accesare de finantari in leasing/ rate pentru persoane juridice & fizice. Nu ezitati sa ne contactati pentru detalii suplimentare.
Beneficiez de garantie?
La achizitionarea unei unitati ce va fi folosita recreational benficiezi de o garantie standard de 2 ani, cu posibilitate de extindere in functie de variantele disponibile pentru fiecare marca in parte. Garantia nu acopera utilizarea competitionala a unitatii achizitionate.
Pot opta pentru livrare la domiciliu?
Unitatea se poate prelua de catre client din magazin prin mijloacele propri ale acestuia sau putem asigura contra cost livrare la domiciliu. Detalii finale vor fi stabilite in prealabil.
Unde pot sa fac reviziile & service?
Reviziile si operatiunile de service se pot face atat in service-ul nostru autorizat cat si in orice alt service autorizat al fiecarei marci de motociclete/atv in parte.
Am nevoie de permis pentru a conduce un ATV?
Da, pentru a conduce un ATV este nevoie sa detineti permis conducere categoria B. Singurele care se pot conduce fara permis sunt vehiculele destinate copiilor.
Poti cumpara in maxim 6 rate fixe fara dobanda.
Beneficiul poate fi accesat doar daca esti detinatorul unui card de cumparaturi Raiffeisen Bank. Prin programul Multishop poti sa alegi sa imparti sumele platite in magazinul nostru intr-un numar de maxim 6 rate lunare fixe fara dobanda.
Este important ca in momentul efectuarii tranzactiei sa comunici vanzatorului numarul de rate dorit.
Pentru a nu plati dobanda pentru platile postate in rate fara dobanda este necesar sa rambursezi lunar pana la data scadenta suma din rubrica “Suma totala de plata in perioada curenta”, descrisa in raportul de activitate.
Leasing, Finantare Motociclete / Atv In Rate
Rate pentru persoane fizice
Vrei sa devii posesorul unei Motociclete sau al unui ATV si nu stii care este cea mai avantajoasa solutie?
Magazinul nostru lucreaza cu mai multe firme de leasing/creditare. Oferim consultanta pentru accesare de finantari in leasing/ rate pentru persoane juridice & fizice.
Avantajele produsului de creditare prin BT Direct:
Nu este obligatoriu achitarea unui avans pt finantare!
Finantarea se adreseaza persoanelor fizice salariati sau pensionari si PFA (persoane fizice autorizate) ;
Achizitonarea in rate a produselor dorite, fie ca este vorba despre motociclete, atv, snowmobile, accesorii sau echipamente;
Vehiculele trebuie sa fie achizitionate de la Moto24 si pot fi noi sau second hand (in functie de disponibilitati);
Alternativa simpla si rapida la plata cash sau card de credit;
Vehiculele se inmatriculeaza direct pe numele clientului, el fiind proprietarul bunului;
NU este obligatorie asigurarea CASCO;
Numar minim de acte: act de identitate & act justificativ de venit (adeverinta sau cupon pensie, dupa caz);
Obtinerea finantarii se face pe loc in magazinul Moto24;
Personalul Moto24 se ocupa de intocmirea dosarelor de credit simplificand astfel procedura;
Proces rapid de luare a deciziilor definitive de finantare: 2 ore;
Solicitarea de creditare se semneaza in magazin; Dupa aprobarea finantarii clientul semneaza in punctul de vanzare contractul de credit si factura fiscala;
Rate egale si fixe in RON pe toata durata finantarii, asigurare de viata inclusa in rate fara costuri suplimentare;
Flexibilitate in evaluarea bonitatii financiare.
Caracteristicile produsului financiar:
Perioada de creditare: 6 luni – maxim 5 ani
Valoare creditata intre 1.000 lei – 40.000 lei
Varsta: intre 26 si 70 de ani
Comision zero pt analiza dosar
Avans: optional (nu este obligatoriu)
Ratele sunt fixe in lei
Venit minim 750 RON/lunar
Rate egale si fixe in RON pe toata durata finantarii, asigurare de viata inclusa in rate fara costuri suplimentare;
Creditul de consum BT Direct este instrumentat, aprobat, acordat si gestionat de catre BT Direct.
Pentru a incepe aplicatia dvs de credit accesati link-ul de mai jos: FINANTARE-MOTO24
Acte necesare ptr analiza dosar:
Salariati
Carte de identitate;
Adeverinta de venit cu salariile din ultimele 3 luni (are valabilitatea 30 de zile, formular BTD);
Adeverinta cu veniturile aferente anului anterior;
Raport per salariat din Revisal.
Nota: in cazul in care in anul anterior nu a obtinut venituri salariale sau si-a schimbat locul de munca, solicitantul trebuie sa dea o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca nu a inregistrat venituri sau nu poate obtine adeverinta cu veniturile aferente anului anterior de la fostul angajator.
Finantare prin Leasing PJ/PFA/II
(se adresează persoanelor juridice şi persoanelor fizice autorizate.)
Moto24 colaboreaza cu toate institutiile de leasing financiar /credit care finanteaza achizitia de motociclete, ATV-uri, UTV-uri, motoare de barci, skijet-uri si echipamente utilitare. Colaboram cu: Idea Leasing IFN SA, Unicredit Leasing Corporation IFN SA, BRD Sogelease. Daca aveti finantatorul dv preferential ce nu face parte din aceasta lista, atunci vom colabora cu mare placere cu acesta. Impreuna cu partenerii nostri, va oferim consultanta si solutii pentru alegerea finantarii potrivite.
In general documentele solicitate de firmele de leasing sunt urmatoarele:
cerere de leasing (formular tipizat ce va va fi comunicat de firma de leasing)
copie CI reprezentanti societate
bilant + balanta la finalul ultimului semestru din anul ce a trecut
bilant si balanta la finalul ultimului semestru din anul in curs
utima balanta din anul curent
copii CUI + CIF
copie act constitutiv insotit de actele aditionale care atesta modificari ale structurii de actionariat (daca exista)
Contactati-ne pentru orice informatii despre rate sau leasing pe e-mail la adresa info@moto24.ro sau la numarul 0371.238.588
Echipa noastra va sta la dispozitie cu cele mai bune solutii!
Ce inseamna leasing operational?
Definitie: Leasingul operational reprezinta transferarea dreptului de utilizare al unei flote unei companii in conditiile achitarii unei rate lunare fixe care acopera toate costurile de functionare ale unei masini cat si alte servicii suplimentare (Asigurari, Dobanzi, Taxe si Impozite, Mentenanta, Reparatii si Costuri administrative). Toate riscurile sunt preluate de catre firma de leasing operational.
Cum functioneaza?
Parcul auto este externalizat partial sau total, printr-un contract de inchiriere sau de management de flote, pentru o perioada cuprinsa intre 12 si 57 de luni.
Singura responsabilitate a clientului este de a achita o rata lunara fixa, care reprezinta TCO*-ul masinii (nu mai presupune nici un alt cost)
Cui i se adreseaza?
Produsul se adreseaza companiilor interesate de eficientizarea costurilor cu parcul auto. Flota tinta are intre 1 si 200 autovehicule, de pasageri sau comerciale.
Pentru a oferi cea mai bună experiență, folosim tehnologii, cum ar fi cookie-uri, pentru a stoca și/sau accesa informațiile despre dispozitive. Consimțământul pentru aceste tehnologii ne permite să procesăm date, cum ar fi comportamentul de navigare sau ID-uri unice pe acest site. Dacă nu îți dai consimțământul sau îți retragi consimțământul dat poate avea afecte negative asupra unor anumite funcționalități și funcții.
Funcționale
Mereu activ
Stocarea tehnică sau accesul este strict necesară în scopul legitim de a permite utilizarea unui anumit serviciu cerut în mod explicit de către un abonat sau un utilizator sau în scopul exclusiv de a executa transmiterea unei comunicări printr-o rețea de comunicații electronice.
Preferințe
Stocarea tehnică sau accesul este necesară în scop legitim pentru stocarea preferințelor care nu sunt cerute de abonat sau utilizator.
Statistici
Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice.Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice anonime. Fără o citație, conformitatea voluntară din partea Furnizorului tău de servicii de internet sau înregistrările suplimentare de la o terță parte, informațiile stocate sau preluate numai în acest scop nu pot fi utilizate de obicei pentru a te identifica.
Marketing
Stocarea tehnică sau accesul este necesară pentru a crea profiluri de utilizator la care trimitem publicitate sau pentru a urmări utilizatorul pe un site web sau pe mai multe site-uri web în scopuri de marketing similare.
Începând de astăzi, dacă devii posesor al unei motociclete de stradă sau a unui scuter de la Honda, timp de 2 ani vei beneficia de Asistență Rutieră gratuită.
În ce situații poți fi ajutat?
Defecțiuni mecanice sau electrice
Chei pierdute sau încuiate
Lipsă curent sau baterie slabă
Pneuri tăiate sau pană
Lipsă combustibil / combustibil greșit
Accident rutier, furt sau vandalism
Pune o intrebare
Unul dintreconsultanțiinoștriîțiva oferi răspunsulîn cel mai scurt timp